• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

RVS plinten, waar kopen?

Woumen

Lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
616
Waarderingsscore
2
Punten
18
Ik ben bezig een schouw mantel te zetten voor mijn bio-haard en voor de afwerking had ik graag een RVS plintje gebruikt. Het mag RVS look zijn of geborsteld metaal ook. Ik moet een lengte van 3,2m overbruggen en dit zou ik het liefst zonder naden hebben. Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden, online of in de West-Vlaanders?
 

semo

Gewaardeerd lid
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
1.319
Waarderingsscore
148
Punten
63
Ik heb hier als eens vragen rond aluminium plinten zien passeren, als dat ook OK zou zijn, vind je via zoekfuntie wellicht iets?
 
Lid geworden
12 mrt 2007
Berichten
197
Waarderingsscore
1
Punten
18
Cuprochimique in Gent, daar kan je alles verkrijgen...
 

ALFIrE

Lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
870
Waarderingsscore
15
Punten
18
watou: made in inox

passendale: metaalhandelaar (kan ff niet op de naam komen...)



en anders lokaal metaalverwerkend bedrijfje zoeken!
 

Woumen

Lid
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
616
Waarderingsscore
2
Punten
18
Zal eens naar een metaalverwerkend bedrijf gaan want in de doe-het-zelf winkels hier in de buurt verkopen ze dit niet. Heb wel online verkopers gevonden maar maximum lengtes van 2,5m is tekort, ik zou de volle lengte van 3,2m liever in één stuk hebben.
 

K.B.

Zeer Actief lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
8.683
Waarderingsscore
30
Punten
48
Informeer eens bij de "grotere non ferro" handelaars ...



Ik denk aan



DEJOND ... uit wilrijk

CASEO ...



en er zijn er uiteraard nog ...



k.b.
 

tijl_1981

Lid
Lid geworden
18 jun 2012
Berichten
248
Waarderingsscore
0
Punten
16
Vdc-inox in hulste.

Doet enkel inox, maatwerk indien gewenst
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan