• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ruzie met de softclose van de schuifdeuren

Lid geworden
5 okt 2013
Berichten
130
Waarderingsscore
0
Punten
18
Beste allen,

Gisteren ben ik aan de slag gegaan met het plaatsen van 2 schuifdeuren.
Ik heb echter een probleem met de softclose systemen.
De systemen die ik heb zijn die met de wieletjes in de U vormige rail en waar de softclose een soort 'trekker' of haak is die achter een blokje blijft steken en zo het systeem opspant als je de deur opent.

Bij 2 van de 4 softcloses gebeurt dit echter niet en het is me niet helemaal duidelijk waarom? 
Het lijkt alsof de haak net wat te laag zit t.o.v het blokje dat vast zit op de rail, waar hij moet achter haken.

Echter, dit lijkt mij zo goed als onmogelijk, want de rail heeft een vaste hoogte en dus dat lijkt me zo vreemd?
Iemand anders al meegemaakt wat ik beschrijf en een oplossing voor gevonden?
Kom er waarschijnlijk zelf ook wel achter, maar input zou dat process misschien versnellen.
 

Koen022

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mei 2022
Berichten
226
Waarderingsscore
184
Punten
43
Welk systeem? Merk en type? :)
 

leiepisser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 feb 2016
Berichten
1.561
Waarderingsscore
705
Punten
113
Zat er maar 1 soort blokjes bij?
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan