• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Rockfit 4cm goed voor schouwpot te isoleren?

Lid geworden
10 nov 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is deze isolatie goed om mijn schouwpot te isoleren, of is er hiervoor speciale isolatie, die dan ook beduidend beter is.

Mvg

bij ons zal er door het dak op 5cm van spant een dubbelwandig inox schoorsteenkaneel naar buiten gaan.

Met wel soort isloatiedeken (thermisch) bescherm ik deze buis het best.

Binnen wordt er een steen rondgemetst, maar tussen de spanten kunnen we niet meer metsen want dak ligt er al op.

Ook zouden we de inbouwcasstte van dergelijk deken willen voorzien vooraleer we er gaan rondmetsen.

Dank bij voorbaat.

Ga eens bij een schouwhandelaar zien. Ze hebben een soort "wollen" sok van keramisch ontbrandbaar materiaal.

Ik ga 't zelfde doen. Laatste meters naar buiten dubbelwandig, binnen zelf isoleren.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan