ushkar
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 9 okt 2008
- Waarderingsscore
- 75
- Punten
- 48
het is zover...Ush heeft de volgende fase van luiheid bereikt...een robotmaaier...
Maar door alle reclames en merken ben ik een beetje de weg kwijt. Wie heeft er tips richting merk, type, voor en nadelen?
wat info:
*een rechtoetechtaan gazon van 500m2
*geen onregelmatige vormen (op een schommel na)
*vrij arme zandgrond
*perimeterafboording met een draad is op zich geen probleem, al vraag ik me wel of hoe ik het jaarlijkse rechtzetten van mijn boordjes daardoor zal kunnen doen...
wat vragen:
*moet je zo'n ding overdimensioneren? (ik ben een beetje miskweekt uit de IT wereld)
*zonder woedende discussies te willen uitlokken: heeft dat veel onderhoud nodig? maw: een dealer of "tinternet"? (ik ben een beetje miskweekt uit de IT wereld)
*rijdt dat spul over mijn poezen? over mijn kinderen? over mevrouw Ush?
*maakt dat veel en storend lawaai?
*waar zitten de prijsverschillen?
*ik lees overal van apps links en apps rechts, maar wat is daar bijgod de toegevoegde waarde van? (jaja, ik ben een beetje miskweekt uit de IT wereld)
alvast een dankjewelletje voor de info.
Maar door alle reclames en merken ben ik een beetje de weg kwijt. Wie heeft er tips richting merk, type, voor en nadelen?
wat info:
*een rechtoetechtaan gazon van 500m2
*geen onregelmatige vormen (op een schommel na)
*vrij arme zandgrond
*perimeterafboording met een draad is op zich geen probleem, al vraag ik me wel of hoe ik het jaarlijkse rechtzetten van mijn boordjes daardoor zal kunnen doen...
wat vragen:
*moet je zo'n ding overdimensioneren? (ik ben een beetje miskweekt uit de IT wereld)
*zonder woedende discussies te willen uitlokken: heeft dat veel onderhoud nodig? maw: een dealer of "tinternet"? (ik ben een beetje miskweekt uit de IT wereld)
*rijdt dat spul over mijn poezen? over mijn kinderen? over mevrouw Ush?
*maakt dat veel en storend lawaai?
*waar zitten de prijsverschillen?
*ik lees overal van apps links en apps rechts, maar wat is daar bijgod de toegevoegde waarde van? (jaja, ik ben een beetje miskweekt uit de IT wereld)
alvast een dankjewelletje voor de info.