• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

richtprijzen systeemplafond rockfon en gyproc plafond

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb bij 3 verschillende aannemers prijzen gekregen voor het plaatsen van rockfon systeemplafond van 15 tot 25 €m2

en gyproc op metalen kaderwerk van 45€ tot 65 € m2

gezien deze sterk verschillen wat kan ik verwachten voor de laagste prijs en wordt ik niet bedrogen met de hoogste prijs

heeft er iemand ervaring met deze prijzen ?

dragonfly

Zeer Actief lid
Lid geworden
5 jul 2007
Waarderingsscore
1
Punten
38
richtprijzen kan ik je niet geven maar ben je niet zelf een beetje handig?

Gyproc zelf is heel goedkoop, komt op een 3-4euro m² als ik me goed herinner. Prijs van de plagyp weet ik niet direct van buiten maar je zal zeker geen 45euro/m² betalen. Met het doe-boek van gyproc zelf raak je al ver.

P.S.: ik heb thuis 200m² opp plafonds dus het laten doen is geen optie :)

200x45 = 9.000euro voor m'n plafond alleen. je ziet dat van hier :wink:

Zijn het metalstuds die hij voorsteld? Want die gebruik je beter niet als het meer dan 4-5m is tenzij je tussenschotten in MDF plaatst.

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
daar ik niet superhandig ben en het materiaal en kennis en tijd niet heb laat het liever aan een vakman over ,

uiteraard is de prijs een tegenvaller natuurlijk

het is ongeveer 100m2 voor beide plaatsen en die gyproc moet nog afgewerkt worden uitgeplakt en geschilderd . maar die bestaande houten planchetten ben ik ook beu op gekeken en daar ik zelf de muren schilder zou ik ook graag het plafond een nieuwere look willen geven. had het zelf ook wat goedkoper ingeschat .

dragonfly

Zeer Actief lid
Lid geworden
5 jul 2007
Waarderingsscore
1
Punten
38
als het een troost is, als je huis meer dan 5j oud is kan je er een premie voor krijgen als je het laat doen. Alé voor de muren toch, geen idee voor de plafonds maar dat is makkelijk op te lossen :wink:

Lid geworden
28 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is deze prijs voor de gyproc volledig schilderklaar afgewerkt?

Bij ons op het werk vragen ze 50€/m² schilderklaar afgewerkt.

Voor de Rockfon plafonds ken ik de prijzen niet maar dit kan je heel gemakkelijk zelf doen.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan