• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Rhepanol of Mastersystems EPDM?

Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor het plat dak van onze nieuwbouw hebben we 2 offertes met twee verschillende soorten dakbedekkingen.Prijs beide offertes is ongeveer hetzelfde.



Welk is het beste materiaal voor een plat dak: Rhepanol of Mastersystem EPDM?



Rhepanol werd ook volledig gelijmd zonder keien erop,mastersystem werden enkel naden gelijmd en keien erop.
 
Lid geworden
19 mrt 2010
Berichten
17
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als dampscherm is bij de Rhepanol een V3 voorzien en bij de mastersystem een PE folie.



Deze PE folie is veel goedkoper maar is dit ook voldoende voor een plat dak van 180 M2?
 
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
32
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dat heeft niets te zien met de oppervlakte van je dak, maar wel met de klasse van hetgeen eronder zit. Boven een keuken en een badkamer vind ik niet dat je voldoende hebt met een pe, wel met een v3.
 
Lid geworden
11 jan 2012
Berichten
362
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zouden op aanraden van de architect ook voor rhepanol kiezen. Ik vroeg mij af of er nog mensen waren die weten of dit al dan niet beter is dan EPDM ?
 

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
925
Waarderingsscore
1
Punten
0
wij zijn ook aan het twijfelen tussen mastersystems of resitrix... iemand die prijs weet per m² (richtprijs) voor een of beide epdm's en die kan zeggen wat de voor-nadelen zijn van beide?
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan