Hallo,
Wie kan mij informeren of de instellingen van mijn Healtbox C+ correct zijn ?
Ik heb een standaard healtbox met een 4 standen schakelaar
Standaard woning met 6 ruimtes
- keuken => keuken module
- wc => wc module
- wc/badkamer => wc/badkamer module
- slaapkamer 1 => slaapkamer module + demper
- slaapkamer 2 => slaapkamer module + demper
- Bureau => wc module voorzien
De switch instellingen op de print ( 4 dip switches) heb ik op 1/0/0/0 staan.
Nu is mijn vraag of dit correct is gezien ik in elke slaapkamer een afzuiging heb & roosters in de ramen.
of moet de switch op 0/0/0/0 staan ?
2e vraag is of de Bureau-ruimte correct ingesteld is met de standaard wc module, of is het mss aan te raden hier de settings te wijzigen in een andere modus / ander debiet ?
- Is mijn logica juist, om er vanuit te gaan dat alle ventilatie kleppen van renson dezelfde functies hebben ( co2 / voc / ...) en dat je enkel door de dip-switches in te stellen de modus & debiet kan wijzigen ?
De stickers op de kleppen zijn dus enkel bedoeld om het gemakkelijk & herkenbaar te maken zodat je niet moet liggen zoeken naar de juiste instellingen ?
Gebruik is momenteel zo, dat bij aanwezigheid de unit in eco stand staat, en bij nacht of afwezig we de unit op nacht / empty house stand zetten.
Wie kan mij informeren of de instellingen van mijn Healtbox C+ correct zijn ?
Ik heb een standaard healtbox met een 4 standen schakelaar
Standaard woning met 6 ruimtes
- keuken => keuken module
- wc => wc module
- wc/badkamer => wc/badkamer module
- slaapkamer 1 => slaapkamer module + demper
- slaapkamer 2 => slaapkamer module + demper
- Bureau => wc module voorzien
De switch instellingen op de print ( 4 dip switches) heb ik op 1/0/0/0 staan.
Nu is mijn vraag of dit correct is gezien ik in elke slaapkamer een afzuiging heb & roosters in de ramen.
of moet de switch op 0/0/0/0 staan ?
2e vraag is of de Bureau-ruimte correct ingesteld is met de standaard wc module, of is het mss aan te raden hier de settings te wijzigen in een andere modus / ander debiet ?
- Is mijn logica juist, om er vanuit te gaan dat alle ventilatie kleppen van renson dezelfde functies hebben ( co2 / voc / ...) en dat je enkel door de dip-switches in te stellen de modus & debiet kan wijzigen ?
De stickers op de kleppen zijn dus enkel bedoeld om het gemakkelijk & herkenbaar te maken zodat je niet moet liggen zoeken naar de juiste instellingen ?
Gebruik is momenteel zo, dat bij aanwezigheid de unit in eco stand staat, en bij nacht of afwezig we de unit op nacht / empty house stand zetten.