Renovatie - jullie mening

Lid geworden
9 nov 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij gaan een huis van '51 renoveren. Het huis op zich is nog in zeer goede staat maar wat te klein naar ons goesting. Er wordt dus een stuk bijgebouwd op 2 verdiepen. De bijbouw zal een houtstructuur zijn.

De kelder geeft uit op de tuin. De vorige eigenaars hebben daar al ooit eens een stuk aangebouwd maar nooit afgewerkt. In eerste instantie gaan we dat deel ook winddicht maken maar pas binnen enkele jaren (lees wanneer er terug geld is) bewoonbaar maken. We concentreren ons nu op de gelijkvloers en verdieping.

De keuken- en badkamer indeling is nog niet juist maar het geeft al een idee van de afmeting van de kamers.

Graag jullie ongezoute meningen.

Gelijkvloers oorsrponkelijk:

Gelijkvloers na renovatie:

Verdieping oorspronkelijk:

Verdieping na renovatie:

Achteraanzicht:

Lid geworden
17 jun 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
aaneensluiting van kamers boven is m.i. niet aangenaam - als ik het plan goed gelezen heb, moet je telkens door de andere kamers als je naar de verste wil?

*/ hebben jullie drie kinderkamers nodig?

*/ zo ja: moeten die zo groot zijn?

*/ zo nee: zou je er dan geen opofferen om passage te creëren? die overloop kan als speelruimte, bureau, kids-dressing, ... gebruikt worden

dressing vind ik vrij ver van badkamer liggen

beneden vind ik echt wel leuk

succes!

Lid geworden
9 nov 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bon, 't zal goed zijn aangezien niemand er commentaar op heeft :D

@H4N5: de 3 kinderkamers zijn afgesloten. Om een of ander reden staat die muur niet op plan (had ik niet gezien). Er is een gang tot aan de de deur van de achterste kamer.

Lid geworden
26 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,

ik vind het mooi,

gaat wel veel geld kosten: jullie veranderen alles aan de bestaande woning --> sanitaire ruimtes waar er nu geen zijn en omgekeerd, maar dat is jullie keuze natuurlijk. In ieder geval als je het zo uitvoert zal't resultaat wel mogen gezien worden

Bovenaan