• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

Regenwaterput en nieuwe vloer

Lid geworden
31 dec 2020
Waarderingsscore
0
Punten
1
Middag allemaal,

ik heb de vloer van mijn achterbouw volledig verwijderd en deels uitgegraven, langs de binnenkant van één buitenmuur steekt een stuk van de regenwaterput die nog steeds in gebruik is.
Ik zal een nieuwe vloer leggen , beton-isolatie-chape maar vraag me af of ik de bovenkant van de put moet behandelen tegen eventuele lekken? Put zit daar denk ik al een 60 jaar en de aarde die in contact was met het deksel voelde vochtig aan.

Ik dacht gemetst toen ik de toegang buiten zag maar het gedeelte ondergronds blijkt een ronde betonnen put te zijn .

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan