• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Referenties van VC en EPB-verslaggever omgeving Brugge

Lid geworden
9 nov 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,

Kan er iemand mij positieve én persoonlijke referenties geven van een VC en een EPB-verslaggever uit de grote omgeving van Brugge?

Kunnen jullie ook indien mogelijk de richtprijs meegeven voor de VC en de EPB-verslaggever?

Alvast van harte bedankt!

Groetjes

dvh

Lid geworden
28 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
1
Zou je deze info ook eens naar mij willen doorsturen?

Bedankt!

Sven_Sofie

Nieuw Lid
Lid geworden
17 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
6
Kan iemand mij ook eens een voorstel voor VC en EPB doen, omgeving Brugge?

Bedankt,

Sven

Lid geworden
27 sep 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Oja, met dat je van Brugge bent:

Ik heb niets tegen de mensen van Archiline, maar met die smeerlap van een zakvoerder heb ik nog een eitje te pellen.

Ik heb daar ooit eens bijna een contract gehad om te gaan werken, maar ik ben content dat ik niet met die vent moet samenwerken.

Lid geworden
14 jan 2009
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zijn er nog mensen met recente referenties. Ik heb al wat mensen aangeschreven maar mssn zijn er aanraders!

Lid geworden
20 feb 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
m pieter wrote:
Oja, met dat je van Brugge bent:

Ik heb niets tegen de mensen van Archiline, maar met die smeerlap van een zakvoerder heb ik nog een eitje te pellen.

Ik heb daar ooit eens bijna een contract gehad om te gaan werken, maar ik ben content dat ik niet met die vent moet samenwerken.

Lol dit lees ik nu pas m_pieter...ons architect werkt ook meestal samen met archiline, maar ons aannemer heeft er last mee gehad (tkwam erop neer dat hij nog geld tegoed heeft van diene directeur) dus heeft aannemer uiteindelijk zelf iemand aangebracht! Dus Archiline....goede commentaren over gehoord, maar dienen baas schijnt iets raars te zijn! [/quote]

Lid geworden
22 apr 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit is een oude topic maar kan iemand mij met deze vraag helpen? Liefst met eigen ervaring? En hoeveel kost dat ongeveer?

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan