rechte bloktrap, waar te vinden?

Lid geworden
8 mrt 2017
Waarderingsscore
1
Punten
0
Allen,

wij hebben in onze nieuwbouwwoning een plaats voorzien voor een rechte bloktrap in de woonkamer.
Het trapgat bovenaan is 100cm, de muur waartegen de trap komt is in gelijmde snelbouwsteen.
Aan de woonkamerkant is de trap open, en heeft geen trapbomen.

Nu is het probleem eigelijk dat wij bijna niemand vinden die deze constructie kan maken, of het is zééér ver weg.
Iemand tips?

levud

Lid
Lid geworden
13 aug 2015
Waarderingsscore
0
Punten
16
Je kan eens horen bij Stevens Houttechniek uit St-Truiden (tenzij dit ook zééér ver weg is, maar dan vermeld je misschien beter je regio in je post..)

In hun gallerij staan foto's van dergelijke trappen (oa. foto 3). Onze trap komt van daar en hebben er een goede samenwerking mee gehad.

D'Haese

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 nov 2013
Waarderingsscore
4
Punten
38
Genico maakt bloktrappen. Wel in staal geloof ik.

Wij hebben een zwevende trap (bekleed met Corian) van bij hen.Een van de weinige aannemers die hier geweest zijn bij ons. Zonder twijfel diegene waar we het meest tevreden over zijn!

Tom DV

Zeer Actief lid
Lid geworden
29 aug 2009
Waarderingsscore
20
Punten
38
Ik kan me echt niet inbeelden dat in België iets heeeel ver weg is?

Lid geworden
8 mrt 2017
Waarderingsscore
1
Punten
0
@Levud,
Is foto 3 bij design jou trap?
Zo een trap wilen wij ook, heel knap!
Over welke prijs spreken we hier +/? (Mag in PB)

We zijn van de kempen, meeste trappenmakers van zulke trap liggen tegen Gent en rekenen heel veel extra voor de afstand..

levud

Lid
Lid geworden
13 aug 2015
Waarderingsscore
0
Punten
16
Nee wij hebben een Z-trap tussen 2 muren, maar er stond mij nog ergens voor dat ze ook deden wat jij zoekt. Vandaar ben ik terug eens op de website gaan kijken.

Bovenaan