realistische prijs nieuwbouw...................

Lid geworden
9 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
goeiemiddag allen,

verhuizen nu vrijdag naar onze nieuwbouw, na 8 jaar miserie met gemeente en stedenbouw vorig jaar eindelijk kunnen beginnen half mei, dus ong 1 jaar gewerkt.

reden van mijn bericht is dat ik tijdens de werken, van welke wij er heel veel zelf gedaan hebben(kwestie van budget te sparen). een fervente bezoeker geworden ben van dit forum, en heb hier veel ideetjes kunnen oppikken, daarom zal ik nu zelf ook gaan antwoorden op vragen van mensen die nog moeten beginnen, troost u, je leert enoooorm veel bij tijdens een bouw.

daarom kan je maar beter op voorhand goed informeren naar allerhande situaties die je kan meemaken, problemen met architect, aannemers van wat dan ook, banken om te lenen enz enz....heb je vragen, don't hesitate en stuur ze maar op............

vriendelijke groeten

steven

G

Guest

Guest
elijk van je om die hulp aan te bieden, maar op dit forum worden vragen publiekelijk gevraagd in een topic, en wordt er zo weinig mogelijk via prive berichten gevraagd/geregeld.

Achteraf krijgen wij de prutsen op ons dak, omdat jij ongewild verkeerde info aan een gebruiker hebt gegeven waardoor die in de mizerie zit.

Dus als je je hulp wil aanbieden, doe dat gerust door te antwoorden op vragen in topics van gebruikers.

Hartelijk dank.

Bovenaan