• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ramen aflevering 2 - bedrijf 2

HandyKay

Actief Lid
Lid geworden
12 feb 2016
Berichten
795
Waarderingsscore
42
Punten
28
Normaal zekers dat men zo te werk gaat. Ander bedrijf ingeschakeld voor deuren en glas. Na slechte afloop met de eerste. Nu dit?

Daar mag ik toch eisen dat het opnieuw gedaan word mag ik hopen? En die nageltjes? Zet men de oude latten altijd zo terug? Niet juist erin doen en wat houtwax over?

En de zwelband van het glas op een raam zit niet goed? Gaat dat vochtproblemen geven of schade aan het raam?

Tevens bij deceuninck deuren zitten daar 3 sleutels bij deur bij? Ook al heb je 2 zelfsluitende deuren (dus zelfde cilinder?)
 

Bijlagen

  • kit 1.jpeg
    kit 1.jpeg
    117,3 KB · Weergaven: 142
  • kit 2.jpeg
    kit 2.jpeg
    106,3 KB · Weergaven: 140
  • kit 3.jpeg
    kit 3.jpeg
    63,4 KB · Weergaven: 137
  • kit 4.jpeg
    kit 4.jpeg
    121,2 KB · Weergaven: 136
  • kit 5.jpeg
    kit 5.jpeg
    164,5 KB · Weergaven: 140
  • kit 6.jpeg
    kit 6.jpeg
    105,4 KB · Weergaven: 134
  • kit 7.jpeg
    kit 7.jpeg
    138,2 KB · Weergaven: 134
  • kit 8.jpeg
    kit 8.jpeg
    156,6 KB · Weergaven: 129
  • kit 9.jpeg
    kit 9.jpeg
    168,7 KB · Weergaven: 128
  • kit 10.jpeg
    kit 10.jpeg
    139,2 KB · Weergaven: 123
  • kit 11.jpeg
    kit 11.jpeg
    119,9 KB · Weergaven: 117
  • kit 12.jpeg
    kit 12.jpeg
    146,1 KB · Weergaven: 117
  • kit 13.jpeg
    kit 13.jpeg
    121,5 KB · Weergaven: 111
  • kit 15.jpeg
    kit 15.jpeg
    140,6 KB · Weergaven: 106
  • kit 16.jpeg
    kit 16.jpeg
    168,8 KB · Weergaven: 104
  • zwelband.jpeg
    zwelband.jpeg
    108,5 KB · Weergaven: 143

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
ik volg nico

Iedereen heeft dat proces wel eens meegemaakt. Aankoop en dan niks dan miserie.
Wie heeft niet een daxske of een fiets of een tweedehands telefoon gekocht waar iedereen van zei: niet doen , zeker de ouders en toch als eigenwijze blaag van 15-16 jaar het toch doen want wat weet pa er nu van !?
En daarna tot de ontdekking komen dat die pa en die ouwtjes het toch just hadden en dat jou lieve centjes van gazetjes rond te dragen opgesmoort zijn.
Maar de meeste leren hieruit en wapenen zich voor zo'n kemels door informatie op te zoeken en na te gaan hoe het is misgelopen.

Het is dus niet alleen huiswerk maken maar ook leren van je eigen fouten en stoemmeteiten.
En met jouw historiek hier op BI..... we hebben --ik zeker -- niet het gevoeld dat je iets wil leren uit je stoemmeteiten ?
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.697
Punten
113
Ik kan de raam gewoon opheffen inderdaad maar welk gereedschap zou er goed voor kunnen dienen?
Het is best om met twee te werken.
Hiervoor gebruik je best een glasdrager ook glaszuiger genoemd.

Een professioneel en serieus bedrijf neemt zelf de stappen en stelt zelf de vragen. Is kwestie van wat wil ik afleveren zodat de klant niet voor die feiten staat. Stilletjes zwijgen vind ik een makkelijke uitweg en dat hangt dus van bedrijf tot bedrijf af. Ik had die specificatie met de klant doorlopen en dat ook effectief op papier gezet voor de klant. Niet mondeling een ding zeggen en dan achteraf niet doen. Dat is misbruik maken van u woord. En als ik een bedrijf zou hebben zou ik dat allesinds zelf voorstellen dat ook te noteren om correcte aflevering te voorzien. Iets mondelnig afspreken met klant 50 ga je als bedrijf ook vergeten. Ma bonne andere discussie
We lezen nu uw zienswijze, de realiteit is anders en verder heb ik er niets aan toe te voegen dan mijn reeds gemaakte bemerking over uw verantwoordelijkheid als bouwheer.
Ja ok ik sta er zo tegenover echter. Bouwheer hoort niet de expert te zijn en geinformeerd te worden. Een deftig bedrijf doet dit. Is een taak die bij kwaliteitaflevering hoort. Mijn inziens.
En die zienswijze heeft u al veel soelaas gebracht......
 

HandyKay

Actief Lid
Lid geworden
12 feb 2016
Berichten
795
Waarderingsscore
42
Punten
28
Ik weet niet hoe jij het voor mekaar krijgt, maar als ge uw order hebt geplaatst is het alle lof maar als de werken uitgevoerd zijn hebben ze er met hun klak naar gesmeten...
Als ik met een aannemer/ firma een werk/ contract aan ga dan is dat iemand met goede referenties, die niet verlegen zijn om referentieadressen door te geven en/of waar ik al werk van heb gezien. En waarschijnlijk zit het verschil dan ook in prijs of eerlijke prijs. Bij jou is het steeds miserie troef, ik kan niks verkeerds zeggen van de aannemers waar ik mee gewerkt heb. Is dat toeval bij mij? Nee, dat heet je huiswerk maken en concreet afspreken wat je verlangt en daar loopt het volgens mij spaak bij jou

Prima ik zal eens wat meer de vinger aan de pols gaan houden en de verantwoordelijkheid in handen nemen ten aanzien van aannemers die er met de klak naar smijten. In dit geval doe ik dat al. Hopende dat mijn klacht hen op een ander spoor brengt.
 

Kaffe

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 jun 2013
Berichten
1.493
Waarderingsscore
972
Punten
113
Puur uit interesse:

hoeveel van die 1.4k was niet-materiaal? En hoelang zijn ze er aan bezig geweest?
 

Regis07

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
3 feb 2011
Berichten
3.635
Waarderingsscore
966
Punten
113
Opgekuist!
Enkel nog vragen en antwoorden met betrekking tot de ST worden nog aanvaard.
Iedereen blijft correct en beleefd tegen elkaar, zie de Algemene forumregels waar iedereen die lid is, zich akkoord mee heeft verklaard.
 
Laatst bewerkt:
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan