• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Radiator maakt raar geluid

Reaction score
0
Wij zitten met volgend probleem 

1 verwarming in de woonkamer maakt als de verwarming opstaat.. Regelmatig tot vaak ineens een gek geluid.. Ik kan het misschien het best omschrijven dat er precies ineens kei veel lucht/water in spuit/borrelt.. 

De firma die de radiatoren 3 jaar geleden hebben geplaatst zijn al 2 x thuis geweest en het kraantje en regelaar vervangen..overal ontlucht en gefaan Maar vandaag bij het opzetten van de verwarming nog geen verbetering..

De verwarming wordt wel gloeiend heet dus daar hebben we geen probleem bij  

Wat zou dit kunnen zijn?? 

Ikzelf was niet thuis.. 

Maar vorige x toen hij thuis was kwam er wel wat lucht uit.. Maar daarna had hij het nog.. Daarom is hij vndg terug gekomen.. 

Alles vervangen overal ontlucht.. Maar vandaag weer geregeld gehoord 

en alleen die éne in de woonkamer?

Er zijn er 3 in de woonkamer en 1e heeft het alleen 

Soms lijkt het ook of we steeds druppels horen vallen. Wat wreed lijkt ondanks bij het ontluchten geen lucht komt.. 

Anthony932 said:
Soms lijkt het ook of we steeds druppels horen vallen. Wat wreed lijkt ondanks bij het ontluchten geen lucht komt.. 

Ik vraag me af of de radiator niet deels verstopt is. 
(Durf amper vermelden dat je dit met een ir-beeld kunt zien) 

Radiator Is 3,5 jaar oud. 

De firma sprak al om een nieuwe te hangen en proberen om dit in garantie te doen.. Maar ik vraag mij af of het wel degelijk aan de verwarming scheelt en niet ergens in het cirquit.  Of dergelijke 

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief