- Lid geworden
- 19 aug 2013
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Iemand ervaring met raamwinkel.be ? Kan ook als privebericht
Ik denk er ook aan bij raamwinkel te gaan. De prijs is lager.
Krijg je bij hen een factuur als bij een ander bedrijf om premies te krijgen?
Ik vraag plaatsing bij hen.
Was de plaatsing op voorziene datum? Het komt er bij mij op aan want de premies verminderen
Ik las hier dat er iemand 20 ramen liet plaatsen. Op hoeveel dagen plaatsen ze die dan?
dank
Heel erg bedankt. Limburg is wel een eindje om te komen zien.
Ik woon in de buurt van raamwinkel Puurs. Misschien zijn er andere mensen in de buurt waar ik eens kan gaan kijken?
Maar mijn beslissing is dringend voor de premies die verminderen.
1 maand vroeger dat is positief. Als dat hier maar kon.
Zou die MD beter zijn dan AD? Ik kan kiezen uit beide. Heb wel al één en ander gelezen maar er is zoveel keuze.
Dank u in ieder geval
Heel erg bedankt. Limburg is wel een eindje om te komen zien.
Ik woon in de buurt van raamwinkel Puurs. Misschien zijn er andere mensen in de buurt waar ik eens kan gaan kijken?
Zou die MD beter zijn dan AD? Ik kan kiezen uit beide. Heb wel al één en ander gelezen maar er is zoveel keuze.
Dank u in ieder geval
Nogmaals, dat bespreek je beter met hun. Dat hangt volledig af van wat jij wil.zijn de dagkanten en chambrants die je zelf moet plaatsen bij raamwinkel al op maat gemaakt of moet je die zelf nog versnijden op maat?
dank u
Hallo MarieHeel erg bedankt. Limburg is wel een eindje om te komen zien.
Dank u in ieder geval
De Kömmerling MD heeft een extra middendichting (EPDM rubber). Deze middendichting is vooral van akoestische meerwaarde. Als je geluid buiten wil houden (of je eigen geluid binnen) heeft dit wel een meerwaarde. Thermisch is de meerwaarde lager. Naar prijs-kwaliteit is een MD een zeer gunstige beslissing, veel klanten gaan voor deze versie.Heel erg bedankt. Limburg is wel een eindje om te komen zien.
Dank u in ieder geval
Het is zeer onvoorspelbaar wat de premies doen volgend jaar. Dit is ieder jaar zo. Voorlopig ziet het er naar uit dat in 2024 alle premies blijven. Wil je ook bij Raamwinkel die premies? Dat is geen probleem! Als je bij ons voldoende Hulp bij plaatsing bestelt dan treden wij op als aannemer en heb je dezelfde rechten zoals je bij een traditionele aannemer je ramen zou aankopen. Deze rechten heb je dan ook naar subsidies en premies toe. Je hebt recht op alles! Belangrijk om weten: Hulp bij plaatsing is een betalende dienst die we aanbieden waarbij wij dan samen met jou de ramen plaatsen. Je moet wel voldoende Hulp bij plaatsing aanvragen: je kan niet 20 ramen kopen met 4 uur Hulp bij plaatsing en dan verwachten dat je overal recht op hebt. Je moet voldoende tijd Hulp bij plaatsing gekocht hebben zodat we alle ramen samen plaatsen. De site berekent dit direct op het moment dat je dit bestelt.Heel erg bedankt. Limburg is wel een eindje om te komen zien.
Dank u in ieder geval
Welke premies gaan minderen? Ben je daar zeker van?
Dat nieuws moet me ontgaan zijn
De dagkantstukken die je op de site mee aankoopt worden bij jou geleverd in overlengte. Bedoeling is dat je dit zelf plaatst, een vriend of kennis inschakelt of laat plaatsen door een schrijnwerker. De klus is niet zo moeilijk als je een verstekzaag hebt en handig bent met lijm. Wil je hiermee aan de slag? Bestel dan bij de opties een U-profiel. Dit U profieltje wordt geklikt of gekleefd rondomrond op het raam en daar schuif je dan je dagkantstuk in om naar voor te komen. De aanzichtstukken worden nadien in verstek gezaagd en gelijmd op de muur. Met kit werk je deze dan terug roodomrand af. Zoek gerust eens op YouTube wat filmpjes op.zijn de dagkanten en chambrants die je zelf moet plaatsen bij raamwinkel al op maat gemaakt of moet je die zelf nog versnijden op maat?
dank u
Ja inderdaad,ik ga geen namen noemen van plaatser waar ik niet zo tevreden van was.Bedankt voor je opbouwende feedback Fondan. Je merkt op dat je bij Raamwinkel “een beetje moet uitkijken met welke plaatser”. We begrijpen dat een positieve ervaring met de plaatser essentieel is. Daarom werken we uitsluitend met vakmensen die jarenlange ervaring hebben in het plaatsen van ramen en deuren. Ze worden niet alleen technisch opgeleid, maar krijgen ook training in klantgerichte communicatie. Mocht er toch iets mislopen, dan staat onze performante dienst na verkoop klaar om snel en doeltreffend te helpen. Wij nemen onze verantwoordelijkheid en waken over een uitstekende klantbeleving – bij elke plaatsing, met elke plaatser.
Wat betreft je opmerking over de trekker op de deur: bij Raamwinkel bieden we twee formules aan:
Benieuwd naar de opties en prijzen? Ontdek ze op www.raamwinkel.be via de knop Webwinkel.
- Dagassistentie (Hulp bij Plaatsing): dit is bedoeld voor de handige doe-het-zelver die kosten wil besparen door zelf een deel van de werken uit te voeren. Wij zorgen voor de technische en complexe taken binnen een afgesproken tijd, terwijl kleinere afwerkingen (zoals een trekker plaatsen) door de klant gebeuren. Zo realiseer je een mooie besparing.
- Alles Geplaatst: hierbij hoef je zelf niets te doen. Onze plaatsers nemen het volledige traject op zich – van A tot Z – en zorgen voor een zorgeloze, foutloze afwerking. Dankzij onze schaalgrootte kunnen we deze formule aanbieden aan bijzonder scherpe prijzen.