• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

raamtabletten

B&V

Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
213
Waarderingsscore
0
Punten
0
Onze ramen worden bijna geplaatst en nu vroegen wij ons af wat voor materiaal we kunnen gebruiken voor de raamtabletten aan de binnenkant. Heb hier nog nooit op gelet in huizen en heb er dus geen idee van. Wij hebben beige pvc ramen en bouwen pastorie-achtig :)
 
Lid geworden
3 mei 2006
Berichten
173
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik had er zelf ook nooit bij stil gestaan, vaak is het gewoon "marmer" maar ik zag overlaatst een huis waar ze uit hout waren gemaakt. Geen dikke balken of zo, maar geverfd en een tweetal centimers dik met een kleine afwerking.



Vond dat heel mooi, ga ze waarschijnlijk ook in eigen huis gebruiken, vriend is schrijnwerker, dus dat komt mooi uit. Spijtig voor hem zie ik graag hout :twisted: :wink:
 

B&V

Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
213
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heb inderdaad ook aan het denken geweest of hout geen mogelijkheid was. Heeft wel een warm uitzicht denk ik.

Heeft iemand hier foto's van en een richtprijs?
 
Lid geworden
27 apr 2006
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als je ramen ook in PVC zijn ...



Waarom neem je dan geen PVC-venstertabletten ?



Die kun je bv krijgen in marmerlook.
 

jansenius

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
5.230
Waarderingsscore
2
Punten
38
mdf tabletten, gelakt, in dezelfde kleur als de muur.
 
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
604
Waarderingsscore
1
Punten
0
Mdf heb ik verleden week bij klanten gezien, viel heel goed mee.

Er was een mooie moluur in verwerkt.
 

def

Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij hebben tabletten laten maken in dezelfde natuursteen als de vloer; valt heel mooi uit( uniformiteit van materialen)
 

B&V

Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
213
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hhhmmm mdf lijkt me wel iets. Nog niet aan gedacht...

Heeft iemand hier een voorbeeld van?

Is dit zelf te doen of beter door een schrijnwerker?

Kan je dit gewoon verven of is dit met speciale lak ofzo?
 
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
604
Waarderingsscore
1
Punten
0
Ik stuur je een foto van de tabletten als ik bij deze klant ga leveren binnen enkele weken.
 
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
61
Waarderingsscore
0
Punten
0
Kun je die foto niet even online zetten? Wij zijn namelijk ook nog op zoek naar raamtabletten maar hebben weinig kennis van zaken als het hierover gaat.
 
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
64
Waarderingsscore
0
Punten
0
hi,



ik ben ook vragende partij voor een foto van het mdf tablet ....



katleen
 

Bermudez

Lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
289
Waarderingsscore
0
Punten
16
Ik geloof dat het voor vensterbanken het allerbest is om graniet te gebruiken. Marmer is te poreus.

Bij mij alle vensterbanken in graniet. 3 cm dik, 2 kan ook als je strak zit op budget.
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bermudez wrote:
Ik geloof dat het voor vensterbanken het allerbest is om graniet te gebruiken. Marmer is te poreus.

Bij mij alle vensterbanken in graniet. 3 cm dik, 2 kan ook als je strak zit op budget.



Wat is ongeveer de richtprijs per m² voor graniet van 3 cm dik (is er dan zo een groot prijsverschil met 2 cm?)



Thx
 
Lid geworden
23 mrt 2006
Berichten
604
Waarderingsscore
1
Punten
0
Binnen enkele weken heb ik een foto.

Kan iemand mij eens vertellen hoe je rechtstreeks een foto kan plaatsen in een bericht.
 

B&V

Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
213
Waarderingsscore
0
Punten
0
hhmm goeie vraag blijkbaar want iedereen wil foto's maar niemand antwoordt.

Ik weet het ook niet. Iemand???
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
879
Waarderingsscore
1
Punten
0
B&V wrote:
hhmm goeie vraag blijkbaar want iedereen wil foto's maar niemand antwoordt.

Ik weet het ook niet. Iemand???

Indien je antwoordt op een reactie krijg je een balkje met "B" "i" ... en ook met "Img". Je verwijst naar een plaats op het internet (blog, eigen website, ...) en klaar is kees. Indien je geen website hebt dan is photobucket een waardig alternatief. Stukje gebak :lol:



Thierry
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij hebben marmeren tabletten (dezelfde steensoort als de schouw en de trap)

het is mat, geweldig poreus maar (voor ons) heel mooi.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan