• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Quickstep

Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
200
Waarderingsscore
0
Punten
0
Tips voor zaken waar je voor een goede prijs Quickstep laminaat kan kopen in Oost-Vlaanderen aub. Thx!
 

Bermudez

Lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
289
Waarderingsscore
0
Punten
16
Probeer eens bij



http://www.objectifbois.com/ in Edingen. Net over de taalgrens. 10 km ten zuiden van Ninove. Vanuit Berlare is dat een goed half uur rijden.

Het is er wel in't Frans te doen, maar ze kennen ook wel wat Nederlands.



Ze hebben er verschillende kwaliteiten Laminaat, waaronder Quick-step en Pergo.

Ik heb er zeer goede condities gekregen voor mijn laminaat.

Of bel eens voor een prijs, indien u bepaald model Q-S in gedachten hebt.
 

karate

Lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
809
Waarderingsscore
0
Punten
16
bij vloeren debock op de gentsestenweg in zele kan je die kopen.

prijs weet ik niet.

ze kennen ook een plaatser maar is geen vereiste dat je die neemt.
 

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
29.898
Waarderingsscore
2.465
Punten
113
Limelight wrote:
Tips voor zaken waar je voor een goede prijs Quickstep laminaat kan kopen in Oost-Vlaanderen aub. Thx!





zelfbouwmarkt in ninove
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
M'n zus heeft gekocht bij http://www.actielaminaat.nl dacht ik.. stipte levering en alles dik in orde voor een pak minder geld. Komt wel €45 levering bij.



is de Berryfloor Loft Select aan €14,75/m² geworden en toch wel erg mooie lamniaat voor diene prijs !
 
Lid geworden
17 mei 2006
Berichten
88
Waarderingsscore
0
Punten
0
Waarom gaan zoeken in Nederland? Prijs gevraagd bij Houthandel Moens in Nossegem (17,50 euro) voor Quick-Step 860 (Oude Franse Eik) en nog eens extra korting van 5% wegens grote opp.!!

Dus zeker zo goedkoop!!!!
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
1.342
Waarderingsscore
1
Punten
0
Heb vorige week prijzen gevraagd bij 7 winkels voor identiek hetzelfde type quickstep laminaat (perspective) : 120 m² + ondervloer en plinten.



Prijsverschil duurste - goedkoopste: 1100 euro










Goedkoopste was bij mij Houthandel De Roover uit willebroek
 
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
200
Waarderingsscore
0
Punten
0
Van de velde hebben we al gehad. Was goedkoper dan bij de schrijnwerker die onze uitbekleding gaat doen. Bedankt voor de tips! Nog suggesties zijn altijd welkom.

ZO via die websites betrouw ik dat toch niet te erg om dat te bestellen. Liever face to face contact met verkopers.
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
Limelight wrote:
Van de velde hebben we al gehad. Was goedkoper dan bij de schrijnwerker die onze uitbekleding gaat doen. Bedankt voor de tips! Nog suggesties zijn altijd welkom.

ZO via die websites betrouw ik dat toch niet te erg om dat te bestellen. Liever face to face contact met verkopers.

Da's iets typisch belgisch ;-)

Nogthans loop je weinig risico als je al iemand kent dat er feilloos heeft besteld. Bestellingen en betalingen via het web of visa zijn ook voldoende beveiligd en zelfs al is het al betaald maar heb je geen levering kan je je geld nog 'altijd' terugkrijgen.



Uiteraard niet in zee gaan met "if you give me 100 euro's i will pay you 1000 euro in 1 month" :wink:
 

karate

Lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
809
Waarderingsscore
0
Punten
16
Bizzy wrote:
Heb vorige week prijzen gevraagd bij 7 winkels voor identiek hetzelfde type quickstep laminaat (perspective) : 120 m² + ondervloer en plinten.



Prijsverschil duurste - goedkoopste: 1100 euro





Goedkoopste was bij mij Houthandel De Roover uit willebroek

wil je die 7 winkels eens opsommen dan heeft iedereen iets aan je klein marktonderzoek? ;)
 
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
31
Waarderingsscore
0
Punten
0
probeer eens bij Verliefde Danny in Sint-Lievens-Houtem. was verruit de goedkoopste in de streek, zelfs goedkoper dan op die Nederlandse sites.

Ik had wel speciale korting omwille van de bisbeurs.
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
1.342
Waarderingsscore
1
Punten
0
karate wrote:
Bizzy wrote:
Heb vorige week prijzen gevraagd bij 7 winkels voor identiek hetzelfde type quickstep laminaat (perspective) : 120 m² + ondervloer en plinten.



Prijsverschil duurste - goedkoopste: 1100 euro





Goedkoopste was bij mij Houthandel De Roover uit willebroek

wil je die 7 winkels eens opsommen dan heeft iedereen iets aan je klein marktonderzoek? ;)



Geen probleem .



Van goedkoop naar (heel) duur



De Roover Willebroek

Amerhout Londerzeel

Tony Mertens Puurs

Borremans Borsbeek

Van Der Gucht Temse

Woodtex Wilrijk

Tegelconcept Overijse
 
Lid geworden
1 aug 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Via dit forum ook oa terecht gekomen bij Verliefde Danny . https://parketvloerenverliefde.be/

Verschillende leveranciers aangesproken voor  vrijblijvende offerte. Uiteindelijk had ik beste gevoel bij parketvloeren Verliefde in Zottegem. Niks dan positieve commentaar.  Heb daar ook besteld en perfecte en snelle service. Ook gekozen voor Ready Fit Solution waar ik ook nog geen seconde spijt van heb. Voor die meerprijs echt niet te laten. Heeft me veel moeite en frustratie bespaard. Uiterst tevreden.

MOD: c00kie - Na contact met gebruiker is dit bericht goedgekeurd als ervaringsbericht!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan