Q-Force

Lid geworden
29 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Pff, van wat ik tegenwoordig rond mij hoor (gamen doe ik enkel nog op consoles), ondersteunt Nvidia nog geen DirectX 11. Beziet is of uw game dat nodig heeft/gebruikt en anders kunde deze opties eigenlijk al opbergen.

Zelf zou ik momenteel gaan voor een ATI met als top of the bill: 2 4870's (crossfire) maar dan zit ge terug zonder DirectX 11 support oftewel ene 5970. (hebde 600 euro over?) ;)

Realistisch gezien: nen 5850.

Kijken in welke kast die past (weet niet of die zo buitenmaats groot is zoals die nieuwe kaartjes) en mobo, cpu en hd kiezen op tomshardware.com is inderdaad ook mijn tip. Als ge dan toch veel geld gaat uitgeven kunde direct een iets snellere harde schijf pakken :).

Ter referentie: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_11_support

Lid geworden
29 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mja, Tones heeft me de laatste aantal keren diep teleurgesteld.

PC voor ne vriend laten ineensteken & testen door hen. Eerst al 2 à 3 weken moeten wachten eer hij klaar was, dan bleek er een kapotte grafische kaart in te zitten (ok, was enkel te merken tijdens games maar dan nog...).

Laptop van men pa die ook van ginder komt: Outlook deed raar (verzond geen mails meer). Met dat zijn werk dichtbij Tones is en het dringend was ging hij daar naar toe. Belt mij om te zeggen dat hij 250 euro kosten had en 3 dagen werk... Mijn pa dat gewoon betaald gezien hij daar niks van kent en hij dringend zijn mails moest terughebben.

Blijkbaar hebben ze hem nen Office 2007 verpatst (terwijl er een officiële office 2003 op stond!). :evil:

Lid geworden
24 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik bestel mijne marchandise altijd bij Tones en nog nooit vodden mee gehad. Zelfs gratis levering aan huis, enkele dagen na bestelling.

Om effe ontopic te gaan... GamePC.

Als money geen issue is, dan kunde misschien eens kijken naar een AlienWare Area 51 ALX. Startprijs, 3999 USD. Maar na configuratie met juicy options komde rap aan 8000 USD. 8)

Wist trouwens niet dat die AlienWare's van Dell waren!!!! :shock:

Lid geworden
29 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
is dat niet enkele jaren geleden overgekocht geweest door Dell?

Lid geworden
29 okt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Sowieso geef ik dat nemeer aan ne PC.

Zeker niet gezien ik al ne 360 en ne Wii heb (allebei gekregen)...

Huis kopen = boterhammen met choco!

Lid geworden
26 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt voor de reacties!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan