stijn depauw
Lid
- Lid geworden
- 9 mei 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 16
Ik zal de foto's nog wel eens posten maar ik kwam deze morgen tijdens de werfvergadering tot de vaststelling dat de PUR platen achter ons muurtje van 5meter lang zeer slecht geplaatst zijn. Bedoeling was 5cm maar onderaan heeft de aannemer 2X2gezet, stukken zitten los en scheef. Om dan over te gaan naar 5cm. De tand en groef wordt niet eens gebruikt ! Er zit speling tussen de platen en de snelbouw (luchtverplaatsing). Volledig onderaan zit het zwarte vochtscherm zodanig opgeplooid dat ze daar amper isolatie gestoken hebben, sowieso dikke koudebrug. Amateurswerk ! De architect was het met me eens, zo kan het niet. De aannemer stond erbij en stelde voor om enkele rijen stenen weg te nemen om er beter bij te kunnen. Vraag mij af hoe hij dat gaat doen. Mijn architect sprak over opspuiten met schuim. Vind het allemaal maar niks. De muur is 5m lang en 1,7m hoog. Klein muurtje dus, het voegwerk zit er nog niet in. Zou ik niet eisen dat men het opnieuw metst en de isolatie degelijk aanbrengt ?