PUR gebruiken = uiteindelijk woning moeten verkopen

de mario

Zeer Actief lid
Lid geworden
30 aug 2008
Waarderingsscore
1
Punten
36
jandc;1973848 wrote:
Enk;1973811 wrote:
Toen ze bij ons op gelijkvloers PUR zijn komen spuiten was de ammoniak geur ook prominent aanwezig. Maar op mijn gat viel ik er niet van. Ik die verder nogal gevoelig ben aan die dingen.

Dat is nu van afgelopen juni geleden. Chappe en vvw liggen er nog niet, maar de geur is wel 'weg'. Ik zet het bewust tussen ' ' want er is nog een zweem van aanwezig (als je weet wat je moet ruiken) "die van ons" ruikt het niet. Onze pa, zo mogelijk nog gevoeliger aan die dingen, ook niet.

Toen ik afgelopen weekend op zoek ging naar de afloop onder de douche die mee in de pur zit kwam de geur daar terug 'feller' tevoorschijn. Maar was meteen weeg weg.

Naar mij gevoel is verluchten de enige oplossing

PUR en ammoniak??? PUR is niet eens bestand tegen ammoniak.

Neen maar kan wel begrijpen waarom hij dit schrijft.

Het pakt idd als ammoniak.

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
2
Punten
38
de mario;1973932 wrote:
jandc;1973848 wrote:
Enk;1973811 wrote:
Toen ze bij ons op gelijkvloers PUR zijn komen spuiten was de ammoniak geur ook prominent aanwezig. Maar op mijn gat viel ik er niet van. Ik die verder nogal gevoelig ben aan die dingen.

Dat is nu van afgelopen juni geleden. Chappe en vvw liggen er nog niet, maar de geur is wel 'weg'. Ik zet het bewust tussen ' ' want er is nog een zweem van aanwezig (als je weet wat je moet ruiken) "die van ons" ruikt het niet. Onze pa, zo mogelijk nog gevoeliger aan die dingen, ook niet.

Toen ik afgelopen weekend op zoek ging naar de afloop onder de douche die mee in de pur zit kwam de geur daar terug 'feller' tevoorschijn. Maar was meteen weeg weg.

Naar mij gevoel is verluchten de enige oplossing

PUR en ammoniak??? PUR is niet eens bestand tegen ammoniak.

Neen maar kan wel begrijpen waarom hij dit schrijft.

Het pakt idd als ammoniak.

Ja klopt maar die geur is normaal heel snel weg. Zelf heb ik nog verpakkingen gespoten met PUR (in een mal). Dat was uiteraard met masker op. Maar zogauw je er mee stopte was de geur ook vrij snel weg. Idem met het spuiten van PUR bij ons.

Bovenaan