• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

provider voor email

Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ben op zoek naar een provider voor email voor ons klein bedrijf.

Er zullen slechts een vier à vijf mensen een persoonlijk mailadres nodige hebben en dan ook nog een info@.. enzo.



We hebben nu de betalende dienst van Yahoo. Maar daar is om de haverklap wel iets dat niet goed werkt

Nu is de mailsearch functie al dagenlang onbruikbaar wat vlot werken niet ten goede komt.



Belangrijk:

het MOET webmail zijn, want we moeten er van overal aankunnen.

Er zullen wel oplossingen zijn om overal aankunnen op de klassieke mailclient manier, maar dat gaat het denk ik te ver brengen... keep it simple

en ook een betrouwbare provider die je kan bellen als er iets is...



Ik had al eens bij Priorweb zitten kijken.

Die prijzen lijken me redelijk.

Zijn er zo nog??

Goede/slechte ervaringen

Ik heb zo een prijs is m'n hoofd van 50 tot 100 € per jaar

Ze moeten wel wat ruimte bieden. Nu hebben wel wel een paar gieg denk ik...
 
Lid geworden
29 okt 2008
Berichten
2.567
Waarderingsscore
0
Punten
0
gmail?

werkt perfect bij ons alleszins :)
 

JVH

Lid
Lid geworden
16 jan 2008
Berichten
942
Waarderingsscore
0
Punten
16
God bless gmail!



Gebruik het al 3 jaar heel intensief (en volledig gratis) om al mijn email accounts te beheren + contacten. En integreert mooi met mijn smartphone. Werkt supersnel. Werkt zelfs offline in combinatie met de nieuwste browsers. Heb ik al gezegd dat het gratis is? God I love gmail =)
 
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb eerlijk gezegd een beetje een afkeer van gmail

tziet er niet uit



ze zijn wel betrouwbaar, dat wel
 

AB

Lid geworden
8 dec 2007
Berichten
212
Waarderingsscore
1
Punten
0
wie is uw internet provider?
 
Lid geworden
12 sep 2007
Berichten
642
Waarderingsscore
0
Punten
0
AB wrote:
wie is uw internet provider?



Vroeger belgacom en nu telenet ...

Was toen al zat om iedere keer ander mailadres te hebben bij andere provider.
 
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
als je de mijne bedoelt.. Skynet
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
hangt er een beetje af welke functionaliteiten je wil hé.



Wij hadden in't begin ne hosted Exchange. Outlook dus. Niet zo duur en alle mogelijkheden van nen eigen exchange server.
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
Ik heb op 't werk een IMAP server opgezet. Daar komen alle mails op toe en vanuit je computer maak je dan verbinding met die IMAP server. Beetje zelfde princiepe als een file server dus maar dan voor emails.



Werkt evengoed vanop afstand en je kan een webapplicatie op de IMAP server zetten ook (maar doe ik niet).



Voordeel: goedkoop (Linux), backups kunnen gemaakt worden, meerdere personen kunnen dezelfde accounts zien (ook als die veranderen),...



nadeel: niet gemakkelijk (Linux), traag als je via internet er aan moet (upload snelheidsbeperking),...
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
jandc wrote:
Ik heb op 't werk een IMAP server opgezet. Daar komen alle mails op toe en vanuit je computer maak je dan verbinding met die IMAP server. Beetje zelfde princiepe als een file server dus maar dan voor emails.



Werkt evengoed vanop afstand en je kan een webapplicatie op de IMAP server zetten ook (maar doe ik niet).



Voordeel: goedkoop (Linux), backups kunnen gemaakt worden, meerdere personen kunnen dezelfde accounts zien (ook als die veranderen),...



nadeel: niet gemakkelijk (Linux), traag als je via internet er aan moet (upload snelheidsbeperking),...



kostprijs aan elektriciteit al es uitgetelt?

wie gaat da machien onderhouden?

als er iets aan't machien scheelt, gaan binnenkomende mails verloren
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
bvanwese wrote:
jandc wrote:
Ik heb op 't werk een IMAP server opgezet. Daar komen alle mails op toe en vanuit je computer maak je dan verbinding met die IMAP server. Beetje zelfde princiepe als een file server dus maar dan voor emails.



Werkt evengoed vanop afstand en je kan een webapplicatie op de IMAP server zetten ook (maar doe ik niet).



Voordeel: goedkoop (Linux), backups kunnen gemaakt worden, meerdere personen kunnen dezelfde accounts zien (ook als die veranderen),...



nadeel: niet gemakkelijk (Linux), traag als je via internet er aan moet (upload snelheidsbeperking),...



kostprijs aan elektriciteit al es uitgetelt?

wie gaat da machien onderhouden?

als er iets aan't machien scheelt, gaan binnenkomende mails verloren



't beest dient bij ons ook als file server en version control database. Dat kan met een simpel underclocked PCke (vermost een 30W a 50W). Zelfs iets als een EEEPC is goed genoeg hiervoor en dat verbruikt ergens 15W of zo. Onze server verbruikt meer uiteraard.



als er iets mis gaat met dat machien gaan er eenvoudigweg geen mails meer binnen komen. Die blijven dan bij de provider staan.



Ik was niet duidelijke: onze IMAP server fungeert als een soort file server van mails. De mail accounts zelf zitten bij de provider. Ons probleem was vooral dat meerdere personen de info@, sales@ en support@ accounts moeten kunnen zien. En als er iets veranderd (iemand antwoord op een mail) dat de andere dat direct ook kunnen zien.



Onze IMAP server is dus een emailverzameldoos in eigen beheer, geen brievenbus. De boel wordt gebackupt dus we houden eenvoudig weg alle emails netjes bij voor de mensen die over 5 jaar es komen klagen over iets :D. En dat is eigenlijk wel nodig voor een bedrijf. In princiepe kan de IMAP server ook nog een hoop filtering gaan doen als dat nodig is. Via een externe email provider zijn dat soort dingen allemaal nogal moeilijk te implementeren.
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
da's al iets anders natuurlijk dan een dedicated mailservertje op te zetten...
 

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
7.114
Waarderingsscore
2
Punten
38
bvanwese wrote:
da's al iets anders natuurlijk dan een dedicated mailservertje op te zetten...



nja, heb er nog aan gedacht om dat te doen maar dan moet de boel nog beter beveiligd worden en mag ik zelf spamfilterkes gaan implementeren. En inderdaad: als er iets mis gaat met de server of de internetverbinding (komt het meeste voor) komen er geen mails meer binnen.
 
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
heeft er iemand ervaring met Priorweb??
 
Lid geworden
30 okt 2008
Berichten
77
Waarderingsscore
0
Punten
0
Al jaar en dag klant bij Priorweb, en zeer tevreden van.

Stabiliteit, en service! Bij problemen of vragen wordt je zeer snel geholpen. Eens een backupje terug laten plaatsen is ook geen moeite. Toppie :!:

Ook toen ik een .SE domein (wat zij normaal gezien niet hebben) moest hebben gelinked aan mijn webspace werd dit allemaal perfect opgevolgd en geregeld!





ps.: indien je daar klant wil worden, mag je steeds mijn naam / klantnr vermelden hoor :lol:
 
Lid geworden
5 jun 2007
Berichten
166
Waarderingsscore
0
Punten
0
google apps ... (gmail) met m'n persoonlijk domain.. alle emails komen daar toe, zelfs van mijn oude POP accounts, m'n hotmail.. alles komt in 1 mailbox toe, mooi verdeeld met label'tje, een prachtige zoekfunctie..



én gratis :)
 

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Berichten
5.094
Waarderingsscore
0
Punten
36
agauw hier posten ipv nieuw topic te openen



Heeft er nog iemand problemen om zijn mails binnen te krijgen via skynet?



Ik krijg telkenmale een (verschillende) foutmelding.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan