• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Profel ervaring

Lid geworden
10 feb 2018
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dag forumleden.

Heeft iemand ervaring met Profel?
Oogt mooi, maar is in pvc én alu bekleding buitenkant.
Ik zou voor ruw gelakt gaan buiten en binnen een structuurfolie.
Dit voor de ramen.
Hun deuren zijn op de profielen na, alu.
Heb nog geen prijsofferte ontvangen, dus geen idee of ze veel duurder uitkomen dan gelakte pvc-ramen, geen folie dus.
Volgens dealer is gelakte pvc meer gevoelig voor verkleuring.
Is dat zo?
Bedankt voor de reacties.

disco stu

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 dec 2012
Waarderingsscore
2.191
Punten
113
Ik heb hier Profel.
Voor de ramen: Alu-PVC combinatie.
Voor schuifdeur en voordeur: Alu.

PVC is in de massa gekleurd standaard wit, geen folies.
Ik heb er tot nu toe geen klachten over.

Alles kwam gemonteerd vanuit de Profel fabriek, het is dus niet zo de de plaatser nog profielen in mekaar heeft moeten steken

Lid geworden
28 nov 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Beste,
Heeft alu of pvc ramen van Profel. Ik ben aan het overwegen om alu te kiezen? Maar ben nog
Onzeker

Ik had er van Profel en nu van Shuco. Echt een groot verschil, blijf weg van Profel zou ik aanraden.

Beste,
Heeft alu of pvc ramen van Profel. Ik ben aan het overwegen om alu te kiezen? Maar ben nog
Onzeker

Ik had er van Profel en nu van Shuco. Echt een groot verschil, blijf weg van Profel zou ik aanraden.

Mag ik vragen waar het groot verschil dan zit nu? Hoe oud waren de ramen van Profel!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan