wy zyn geinteresseerd in een stuk bouwgrond die enige tijd terug te koop was bij een immokantoor. Doordat wij de eigenaar persoonlijk kennen hebben wij besloten om te wachten tot de contracttijd verlopen was tussen de eigenaar en het kantoor, om rechtstreeks te onderhandelen met de eigenaar.
Wat blijkt nu..., op een lijst die het immo-kantoor aan de eigenaar heeft gegeven staat mijn naam en telefoonnummer vermeld als zogezegd geinteresseerde die contact zou opgenomen hebben met het kantoor voor dit stuk bouwgrond... wat niet waar is!!
Ik heb indertijd wel enkele keren contact opgenomen met dit immokantoor voor enkele huizen in dezelfde gemeente, maar zeker niet voor dit stuk bouwgrond...
Gevolg; als de eigenaar de grond aan mij verkoopt moet er een commissie betaald worden aan immokantoor... wat natuurlijk zo onrechtvaardig is... Iedereen mag zijn brood verdienen van mij, maar eerlijk is eerlijk, hier hebben ze vals gespeeld....
Mijn vraag is nu aan jullie;
heeft er iemand dit nog meegemaakt?
wat kunnen jullie mij aanraden?
kan ik ergens klacht indienen, zonder het op de lange baan te schuiven?
alvast dank voor de hulp !!!
groetjes...
Wat blijkt nu..., op een lijst die het immo-kantoor aan de eigenaar heeft gegeven staat mijn naam en telefoonnummer vermeld als zogezegd geinteresseerde die contact zou opgenomen hebben met het kantoor voor dit stuk bouwgrond... wat niet waar is!!
Ik heb indertijd wel enkele keren contact opgenomen met dit immokantoor voor enkele huizen in dezelfde gemeente, maar zeker niet voor dit stuk bouwgrond...
Gevolg; als de eigenaar de grond aan mij verkoopt moet er een commissie betaald worden aan immokantoor... wat natuurlijk zo onrechtvaardig is... Iedereen mag zijn brood verdienen van mij, maar eerlijk is eerlijk, hier hebben ze vals gespeeld....
Mijn vraag is nu aan jullie;
heeft er iemand dit nog meegemaakt?
wat kunnen jullie mij aanraden?
kan ik ergens klacht indienen, zonder het op de lange baan te schuiven?
alvast dank voor de hulp !!!
groetjes...