• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Probleem met afvoerdop bad

Lid geworden
6 jan 2016
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo
Wij hebben een bad van Villeroy&Boch en daarvan is de afvoerdop stuk.
De bout/schroef die in het kunststofgedeelte draait (zie foto) is verdwenen. Waarschijnlijk is die in de afvoer gevallen...
Ik heb een universele dop gekocht, maar die past niet.
Bij het merk zelf moet ik blijkbaar de hele afvoerplug aankopen en die kost meer dan 150 euro.
Kan iemand me helpen en me vertellen hoe ik dit kan oplossen of waar ik enkel de juiste dop kan kopen?
Hartelijk dank!
Tisool
https://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/94611/img-5603.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=6e28b3be155ef50db3358d47d718790chttps://livios-images.imgix.net/livios/forum/messages/94611/img-5604.jpg?auto=format&fit=crop&crop=faces%2Cfocalpoint&lossless=true&corner-radius=10&mask=corners&s=4cbfe7eb7490697ee4ded575e3f2343f

Ga naar een 'ijzerwinkel'. Ik durf te gokken dat je dat kan vervangen door een roestvrij of messing schroef van M4.

Het is dan nog kwestie van de juiste lengte te vinden.

Merci Tommie!
Maar ik heb gemerkt dat de "binnendraad" (of hoe noem je dat?) van dat kunststofgedeelte afgesleten is.
Wellicht is daardoor ook de vorige schroef losgekomen...

Merci Tommie!
Maar ik heb gemerkt dat de "binnendraad" (of hoe noem je dat?) van dat kunststofgedeelte afgesleten is.
Wellicht is daardoor ook de vorige schroef losgekomen...
Beetje 10sec. lijm gebruiken?

Weet niet waar je woont maar hoor anders eens bij Verworst nv in bonheiden.

Cyanoacrylaat lijm is waterbestendig.

Wij hebben een ander merk, maar ook zo'n druk om te openen. Omdat de kinderen daar continue op zitten en het water weg loopt heb ik gewoon een rubberen stop gekocht. En dat werkt perfect om het water erin te houden...

Hier gekocht, maat moet je wel een meten of 2 bestellen en testen

Merci aan iedereen voor de goeie ideeën. Ik test één en ander uit...

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan