• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

prijzen inbraakwerende rolluiken

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
1.018
Waarderingsscore
0
Punten
36
Voor het beveiligen van een handelszaak ben ik aan het uitkijken naar een systeem van inbraakwerende rolluiken. Beglazing vervangen is geen optie wegens te smal profiel.



Nu probeer ik een beetje het budget in te schatten, maar nergens vind ik richtprijzen terug voor dergelijke systemen. Iemand een idee of ervaringen?



Ik hoor het graag!
 
Lid geworden
24 mrt 2011
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hai,



Er zijn verschillende opties hiervoor.



De beste zijn echter de versies waarbij het rolluik niet opgetild kan worden.

Die kosten ook wat meer.



Ik kan je van beide opties wel de officiële prijzen laten weten, maar dan zijn de maten van je ramen wel handig.



Dan heb je een richtprijs, die kun je gebruiken om je offertes mee te vergelijken.



Bedankt alvast,



Otto
 

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
1.018
Waarderingsscore
0
Punten
36
Hey Otto,



het gaat bij benadering om twee partijen van 4,5 m breed , hoogte 2,25m.



mercie alvast voor de info!
 
Lid geworden
24 mrt 2011
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hej,



't was even wat zoekwerk, gezien het formaat, maar ik heb hier al info voor je.



De standaardprijs voor die maat is 4090 euro inclusief BTW per stuk.



Opties / Aan te bevelen valt dan nog:

- een kantelbare onderlijstvergrendeling (zodat je het rolluik niet omhoog kan duwen)

(alhoewel alleen de lamellen al zo'n 90 kg wegen) kost per rolluik 208 euro

- afrolbeveilinging (zodat als de motor het niet meer doet, het rolluik niet meer naar beneden kan rollen (door z'n eigen gewicht) kosten per rolluik: 296,35 euro

- Speciale geleiders waardoor de lamellen niet uit de geleiders kunnen worden gedrukt (ik weet niet of er hangjongeren tegen de rolluiken hangen bijvoorbeeld) kosten per rolluik: 600 euro per rolluik



Dus je ziet, er kan nog veel toegevoegd worden, maar bepalend is natuurlijk de mate van veiligheid die gewenst is en het beschikbare budget.



Ook valt hier nog wel te onderhandelen, aangezien dit adviesprijzen zijn.



Ik weet dat bij ons het bovenstaande rolluik rond 2983 euro verkocht wordt (zonder opties, zonder installatie, inclusief BTW).



Dus dat geeft je een idee van je mogelijkheden.



Als je je afvraagt waar die prijs vandaan komt, is dat allereerst door het formaat dat je nodig hebt (dat valt buiten heel veel maximummaten). Daarbij komt nog het veiligheidsaspect, wat de materiaalkost hoger maakt.



Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, maar wil je verder nog iets weten, dan laat maar horen.



Otto
 

Bungoo

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
1.018
Waarderingsscore
0
Punten
36
superbedankt voor die richtprijs, daarmee kan ik al een stuk verder! (ik contacteer je wellicht nog ;) )
 

vdw

Lid geworden
31 dec 2007
Berichten
470
Waarderingsscore
0
Punten
0
otto12 wrote:
Hej,



't was even wat zoekwerk, gezien het formaat, maar ik heb hier al info voor je.



De standaardprijs voor die maat is 4090 euro inclusief BTW per stuk.Opties / Aan te bevelen valt dan nog:

- een kantelbare onderlijstvergrendeling (zodat je het rolluik niet omhoog kan duwen)

(alhoewel alleen de lamellen al zo'n 90 kg wegen) kost per rolluik 208 euro

- afrolbeveilinging (zodat als de motor het niet meer doet, het rolluik niet meer naar beneden kan rollen (door z'n eigen gewicht) kosten per rolluik: 296,35 euro

- Speciale geleiders waardoor de lamellen niet uit de geleiders kunnen worden gedrukt (ik weet niet of er hangjongeren tegen de rolluiken hangen bijvoorbeeld) kosten per rolluik: 600 euro per rolluikDus je ziet, er kan nog veel toegevoegd worden, maar bepalend is natuurlijk de mate van veiligheid die gewenst is en het beschikbare budget.



Ook valt hier nog wel te onderhandelen, aangezien dit adviesprijzen zijn.



Ik weet dat bij ons het bovenstaande rolluik rond 2983 euro verkocht wordt (zonder opties, zonder installatie, inclusief BTW).



Dus dat geeft je een idee van je mogelijkheden.



Als je je afvraagt waar die prijs vandaan komt, is dat allereerst door het formaat dat je nodig hebt (dat valt buiten heel veel maximummaten). Daarbij komt nog het veiligheidsaspect, wat de materiaalkost hoger maakt.



Ik hoop dat je hiermee geholpen bent, maar wil je verder nog iets weten, dan laat maar horen.



Otto



Heel veel zullen jullie er toch niet moeten plaatsen denk ik als dat richtprijzen zijn.

Man man man, en dan nog 600 € per rolluik voor stormgeleiders.



Godver hier moet ik heel erg mee lachen .



Ma bon, als ge dat aan die prijs gesleten krijgt moet ge er niet veel verkopen.



Groeten.
 
Lid geworden
24 mrt 2011
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
@vdw ter verduidelijking dit zijn niet mijn richtprijzen, maar uit de prijslijst van een fabrikant.



Daarbij komt trouwens dat rolluikprijzen veel verschillen afhankelijk van de kwaliteit en de maat.



Als jij betere bronnen / prijzen hebt, waarom zet je die dan niet hier? Dan heeft @bungoo nog een andere referentie?



Groeten,

Otto
 

vdw

Lid geworden
31 dec 2007
Berichten
470
Waarderingsscore
0
Punten
0
De reden waarom ik mijn bron hier niet zet is omdat ik er niets aan verdien ... ik reageer enkel en alleen in het belang van de ts.



Misschien kan jij eens uitkijken naar een andere fabrikant.

Indien je wilt weten wat ik bedoel, stuur eens een pm.

Mvg.
 
Lid geworden
24 mrt 2011
Berichten
8
Waarderingsscore
0
Punten
0
@vdw



bedankt voor je reactie.



Bron vermelden bedoelde ik ook eigenlijk niet. 't was meer voor een richtprijs.



Ik zal je in ieder geval een PM sturen.



Fijne zondag nog,



Otto
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan