• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Prijzen/gezocht tuinarchitect regio Ooigem

Lid geworden
4 nov 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Graag zou ik willen weten wat een beetje een gangbare prijs is voor een tuinarchitect. We hebben een kleine tuin en de meeste vragen €1800 of meer, hetgeen we teveel vinden...
Enig idee of kan men iemand aanraden?

Dat is geen gekke prijs voor opmeting, overleg, wat schetsen, feedback, nieuw ontwerp, nog wat feedback en een aangepast ontwerp… en tussendoor nog wat opzoekwerk, nadenken en dan vergeet ik nog wat waarschijnlijk.

alsje niet meer info geeft is het voor obs moeilijk om te zeggen of t duur is of niet

wat verwacht je juist van je tuinarchitect ?
enkel simpel plan of opvolging van uitvoering tot oplevering

wat is een kleine tuin ?
30m of 200m of is 3000m klein voor jouw

Bedankt voor jullie antwoord.
Een plan zodat onze grondwerker aan de slag kan. De tuin is 110 vierkante meter groot.

Kleine tuin betekend niet altijd kleine ontwerp moeite, integendeel vaak moet je daar dubbel zo goed over nadenken om er het maximale uit te halen. Zoals al gezegd, wat verwacht je van een ontwerp:

*detail opmeting bestaande situatie inclusief grondanalyse
*ruwe schets / voorontwerp
*uitgewerkt ontwerp
*plantplan / meetstaat / opbouwvoorschriften / ...
*Opvolging / offerte controles / begeleiding met eigen uitvoering

Een plan kan ik ook tekenen voor jou, 200€! Of het een meerwaarde is dat is natuurlijk iets anders.

Kijk eens op

of op https://vrebosch.be/blog/van-koertje-tot

Vooral dat laatste (staan plannen, detailplannen, ...) op zodat je kan zien dat voor een bepaalde prijs, je ook wat meer krijgt dan een ontwerp alleen

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan