Prijsstijging bouwmaterialen

Lid geworden
28 mrt 2023
Waarderingsscore
1
Punten
1
Hallo iedereen,
In het kader van mijn bachelorproef doe ik onderzoek naar de mate waarin recente prijsstijgingen van bouwmaterialen invloed uitoefenen op het aankoopgedrag van vastgoed.
Uw mening hierover is van onschatbare waarde voor mij om een beter inzicht te krijgen in de huidige marktomstandigheden.
Zouden jullie mij verder willen helpen door deze enquête in te vullen?
Alvast bedankt voor uw tijd!

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Waarderingsscore
841
Punten
113

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
5.422
Punten
113
Toch enkele opmerkingen :

- Je vraagt over het aankoopgedrag voor een woning maar de eerste vraag gaat over wat heb je .

- Waarom maak je geen onderscheid tussen huis, appartement, tinyhouse, loft, vakantiewoning, appartementsblok ??

- Wat noem je recent ?
1 maand , 1 jaar , 5 jaar ?
Voor of tijdens corona ?
En wat als je van plan bent om in de nabije toekomst ( vraag wanneer ) vast goed te kopen ?
Dan worden de vragen heel anders en in een ander perspectief gesteld en is de prijsstijgingen wel opportuun.

- 2de tapblad epc gaat dan - als je hebt ingevuld gekocht - over de AANKOOP vd woning. Historiek vraagstelling klopt dus niet.

- Je kan verder klikken zelfs zonder een antwoord te geven.

En tot mijn grote verbazing , kon ik elke keer terug opnieuw de vragenlijst invullen.

Laatst bewerkt:

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
5.123
Punten
113
Inkomen. Neem aan dat je enkel dat van degene van die de enquête invult bedoelt, maar er is toch een degelijk verschil tussen alleenstaanden en mensen die samen de aankoop doen.
En wat is netto ? De ene heeft alle fiscale voordelen met bv laptop, telefoon, fiets, auto, etc... De andere net niet. Hoeveel kinderen/personen ten laste.
Want netto 3000€ lijkt leuk, tot je de gezinssamenstelling ziet.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan