• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Prijs trap

Lid geworden
22 nov 2006
Berichten
160
Waarderingsscore
1
Punten
0
Na we zo vershoten waren van de prijs voor onze binnendeuren, wil ik hier het volgende eens vragen.
We hebben volgens ons lastenboek een trap voorzien van € 1.750 excl. btw.

Is dit een laag bedrag?
Zou toch graag weten indien ik weer het varkentje dien aan te spreken.
Groeten,
 
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
60
Waarderingsscore
0
Punten
0
@ Nath.db, hoe zit het met de offertes van Bonte uit Brugge en Aalter ? Betaalbaar ? Wij hebben 2 offertes laten maken één van Nordex Maldegem en één van Pascal Storm uit Maldegem. Of wie heb je uiteindelijk gekozen.
 
Lid geworden
20 aug 2008
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Punten
0
iemand ervaring met trappen SMET uit Zulte? indrukwekkende showroom alleszins
 
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
0
Vor trappen SMET, inderdaad heel mooie schowroom!

Maar ook heel dur!!!

Wij hebben een offerte gevraagd, amai voor 2 de keus, is hij toch dur!

Dus na 6 offertes, hebben we besloten om bij Domino trappen te gaan
 
Lid geworden
11 jun 2008
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
0
beertje wrote:
@ Nath.db, hoe zit het met de offertes van Bonte uit Brugge en Aalter ? Betaalbaar ? Wij hebben 2 offertes laten maken één van Nordex Maldegem en één van Pascal Storm uit Maldegem. Of wie heb je uiteindelijk gekozen.





Hoi,



We hebben uiteindelijk voor Bonte gekozen. Zat beter qua prijs en ik heb meer vertrouwen in hen.

Bij Bonte zijn dat nog echte vakmannen. Bij SignatureVermeulen zag ik in de toonzaal al verschillende fouten in de afwerking.
 
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
13.921
Waarderingsscore
8
Punten
0
trappen010.jpg


(trap is niet onze trap maar wel identiek van uitzicht)



Stalen wangen + leuning. Treden in 1ste keus franse eik. Wit geölied.

(ik geloof 16 treden)



€4.300 (excl. BTW) geleverd en geplaatst.
 
Lid geworden
25 sep 2008
Berichten
157
Waarderingsscore
0
Punten
0
We hebben onze trap laten maken bij iemand die achter zijn uren schrijnwerkerij doet,



nu heeft die enkel voor de trap (dus zonder leuning), maar wel de plaatsing van de trap ondertussen al 130 uren gepresteerd vertelde hij me. Is dat niet verschrikkelijk veel voor een gewone trap:



trap betreft 15 treden, draaitrap met onderaan 3 treden, niets speciaals, standaard model.

houttype is beuk.



Iemand idee of dit zowat de tijd kan zijn? al vind ik het wel veel voor hetgeen het maar is.
 

geert808

Lid
Lid geworden
25 nov 2006
Berichten
438
Waarderingsscore
2
Punten
18
16,25 dagen?

Hangt ervan af wat ie per uur aanrekent...
 
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,



Ik heb mijn trap zelf gemaakt en onder tussen die van mijn broes ook.

Ik werd niet goed van de prijzen voor een trap.



Mvg Frank :wink:.
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.326
Punten
113
Trap met bordes:

1. Stellen van de bekisting voor de beton: 610€

2. Materiaal (beton+ijzer): 250€

3. Afwerking (tredes+tegentredes) in graniet: 3400€

4. Bezetten onderkant trap: ????

4. Spijlen in smeedijzer: 45€/st x 40= 1800€

5. Poederlakken leuning: ???

5. Afwerking leun (greep) in masssief eik: wordt door de vader des huizes gemaakt (prijs trappenmaker: 450€)



Om en bij 7200€ als de trap af is schat ik , en grotendeels zelf de werken uitgevoerd, fase 1 en 2 reeds uitgevoerd.
 
Lid geworden
15 nov 2007
Berichten
578
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij ons rechte trap, bomen en tegentreden in beuk (om te schilderen) is toch mooie beuk, treden in eik. dacht 17 treden. Ene kant paal aan de leuning met speilen waar groeven in gefreesd zijn. Leuning zelf in eik, speilen en paal in beuk. Kostrpijs ongeveer 3200. Heel tevreden van.
 
Lid geworden
11 aug 2006
Berichten
2.311
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mirreke wrote:
Gisteren naar D'hondt geweest, viel bijna achterover van de prijs 7200 Euro, zonder de trap af te breken, mee te nemen, en niet volledig afgewerkt langs de zijkant (moet nadien tot aan de grond worden aangewerkt door een schrijnwerker), baisislaag maar nog verder zelf te schilderen. Is een cottage trap met 17 tredes, 1 kant een leuning in kruisvorm, tredes zelf in eik 2e keus en al de rest dat wit moet geschilderd worden is in beuk. Hebben jullie misschien een goed adres van schrijnwerkers in het Antwerpse die trappen maken?

DHONDT IS VERSCHRIKKELIJK DUUR IN TRAPPEN,vroeger was dhondt trappen een onderdeel van dhondt(familiezaak)domino noemde de trappen toen,maar door ruzie zijn die uit elkaar gegaan en vanaf dan zijn ze echt peperduur geworden voor hun trappen.
 
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,



Ik heb mijn trap eens berekent wat die ons gekost geeft.

Hout eikpanelen met vingerlas 1ste keus 2000euro.

Dit bevat al de treden en stoot en de wangen.

Vijzen en ander klein materiaal 50euro.

Uren +- 45uur gemaakt en geplaats en afgewerkt.

Daar ik voor me zelf gratis werk 0euro.

Huur van een paar machines 250euro.

Dus in totaal heb ik 2300euro betaald voor mijn trap.

Is niet zoveel denk ik.



Mvg Frank.



We hadden een paar prijs offertes gekregen en die lagen allemaal

tussen 5000euro en 8000euro.
 
Lid geworden
21 mei 2008
Berichten
88
Waarderingsscore
0
Punten
0
Is er veel verschil in prijs/kwaliteit tussen (1ste keus) beuk en rubberwood?
 
Lid geworden
5 apr 2007
Berichten
651
Waarderingsscore
0
Punten
0
Rubberwood is zo'n 25% goedkoper, maar zeker even goede kwaliteit voor die prijs.
 

jvd30

Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
2.592
Waarderingsscore
246
Punten
63
kwaliteit zal niet uitmaken, zeker niet voor huishoudelijk gebruik. Uitzicht is wel totaal verschillend.
 
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
821
Waarderingsscore
0
Punten
0
bij ons voor een kwartdraai gemoffeld stalen trap, 1e keus eik gebeitst +wit vernis, inox leuning (10 lm): offertes tussen de 6500 en 9000 euro :roll:
 
Lid geworden
18 dec 2008
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zouden graag een spiltrap laten plaatsen in hout.



(http://www.trappendemunster.be/Frames/F ... %20TDM.htm)



We hebben echter enkel bij deze fabrikant via een interieurmagazine de trap gezien de we graag wilden.

Iemand enig idee wat een spiltrap kost? En weten jullie misschien ook of de steunpaal in het midden in het hout of in staal wordt vervaardigd?



Alvast bedankt!
 
Lid geworden
15 mrt 2008
Berichten
232
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij ons een rechte Z-trap volledig in eik met dezelfde (identieke) afwerking als onze parket Tussen 2 muren en geen doorkijk (18 trede) komt op 5500. Vonden dit heel duur maar wouden dezelfde kleur als de parket en dit kost dus veel geld!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan