Prijs afvalcontainer

Lid geworden
22 okt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Binnenkort ga ik een hoop puin af moeten voeren dat best gewoon in een container te gooien is. Uitgerekend zal dit op 4m³ komen, met waarschijnlijk nog wel wat daar bovenop. Afval zelf zal bouw afval zijn (steenpuin en dergelijks).

Wat is zo ongeveer de gangbare prijs hiervoor per dag?

Lid geworden
20 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
heb in de tijd ook prijzen gevraagd

was iets van 130-150 transport+verwerking

zuiver bouwpuin

Lid geworden
8 aug 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hangt er sterk vanaf waar je het laat doen.

Wij hebben ook prijzen gevraagd en de een zegt 300 euro (alles inclusief, mag 2 dagen blijven staan) en bij de andere was het 135 euro (alles inclusief, mocht een week blijven staan).

We zijn dan natuurlijk voor de 135 euro gegaan :p

Lid geworden
22 okt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Die prijzen variëren wel fel! Denk dat ik dan nog het beste af ben met die Containers Maes in dat andere topic: 360 EUR voor 12m³ gemengd afval -- maar geen roofing, en 50 EUR transport indien afstand > 50Km. Afstand ligt in mijn geval rond de 50Km. Container mag 3 dagen blijven staan. Totaal zou dus 410 EUR voor 3 dagen zijn. Met BTW erbij is dat 496, oftewel 165 EUR / dag (of 145,2 indien ze een route van <50Km nemen)

Dat of ik zou een liefhebber moeten vinden voor een hoop oude bakstenen:p

Lid geworden
8 mrt 2011
Waarderingsscore
0
Punten
1
Het is misschien interessant om ook eens bij grondwerkers/recycling bedrijven in de buurt te horen of ze steenpuin aannemen van particulieren.

Wij betaalde zelf 5€/remorque (was hetzelfde of er nu 2 stenen oplagen, of een volgeladen dubbelasser was).

Je moet dan wel beschikken over auto met trekhaak + remorque en plaats hebben om deze te laten staan om vol te laden. Ik kan me inbeelden dat dit voor een rijwoning in een stad wat moeilijk kan zijn.

Lid geworden
22 okt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
freaky-d;1798964 wrote:
Het is misschien interessant om ook eens bij grondwerkers/recycling bedrijven in de buurt te horen of ze steenpuin aannemen van particulieren.

Wij betaalde zelf 5€/remorque (was hetzelfde of er nu 2 stenen oplagen, of een volgeladen dubbelasser was).

Je moet dan wel beschikken over auto met trekhaak + remorque en plaats hebben om deze te laten staan om vol te laden. Ik kan me inbeelden dat dit voor een rijwoning in een stad wat moeilijk kan zijn.

Auto met trekhaak moet nog te doen zijn. Een remork zal'k ook wel vinden. Plaats om voor mijn huis te staan, is op zich puur een kwestie van daar te geraken voordat anderen zich er zetten. Als het een van mijn buren is, is dat snel gevraagd om even te verzetten. Daar maken die geen probleem van (ben op vlak van buren met mijn gat in de boter gevallen).

Zal eens zoeken naar grondwerkers / recycling bedrijven in / rond Tienen. Dat kan precies goedkoper uitkomen en minder administratieve rompslomp met zich meebrengen dan een container. Moet dan enkel wat tijd steken in't inladen en afvoeren, maar goed. Da's goei training :p

Lid geworden
22 okt 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ruw geschat ongeveer 30 - 40m² aan gewone bakstenen. Heb even met de mensen die de werken gaan uitvoeren gesproken, en ze denken dat het te weinig gaat zijn voor een container. Die komen met een remork om het naar het containerpark te doen. Toch bedankt voor het aanbod!

Lid geworden
13 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Denk best dat ge naar sita in tienen gaat rijden, allee het containerpark in tienen bedoel ik

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
9
Punten
0
Prijzen uit gent: 180euro steenpuin 10m³, 250 euro aarde+steenpuin. Incl transport, geen tijdslimiet.

Gewoon afval is duurder (bv inboedel). Roofing , asbest enz zijn nog duurder.

Haroddin

Lid
Lid geworden
14 mei 2012
Waarderingsscore
0
Punten
16
janvanlandeghem;1799145 wrote:
Prijzen uit gent: 180euro steenpuin 10m³, 250 euro aarde+steenpuin. Incl transport, geen tijdslimiet.

Gewoon afval is duurder (bv inboedel). Roofing , asbest enz zijn nog duurder.

Bij wie is dat dan? Gaan hier binnen een paar maand ook zo'n 20m³ buitengooien, vloeren uitbreken dus steenpuin+aarde.

Lid geworden
10 okt 2008
Waarderingsscore
9
Punten
0
Containers Van de velde In Zwijnaarde. Prijzen eind 2011; dus mogelijks al wat opgeslagen?

Lid geworden
24 aug 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een andere optie voor containerverhuur in Gent is LVH Containerverhuur.

Werken ook met vaste prijzen en de container kan gerust meer dan een week blijven staan zonder enig probleem.

=> http://www.lvhcontainers.be

Werken er zelf ook mee en zijn heel tevreden.

Lid geworden
28 nov 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als ik dit allemaal lees kunnen we in Hasselt nog niet klagen... Daar kan je alles nog gratis kwijt ih containerpark (behalve roofing, asfalt en asbest)

Lid geworden
24 aug 2012
Waarderingsscore
0
Punten
0
Containerpark(en) in Gent aanvaarden ook roofing en asbest.

Roofing steeds te betalen. 0,075€/kg tot 1000kg

Asbest is eerste 200kg gratis

Lid geworden
15 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Raf V;1798971 wrote:
freaky-d;1798964 wrote:

Auto met trekhaak moet nog te doen zijn. Een remork zal'k ook wel vinden. Plaats om voor mijn huis te staan, is op zich puur een kwestie van daar te geraken voordat anderen zich er zetten. Als het een van mijn buren is, is dat snel gevraagd om even te verzetten. Daar maken die geen probleem van (ben op vlak van buren met mijn gat in de boter gevallen).

Zal eens zoeken naar grondwerkers / recycling bedrijven in / rond Tienen. Dat kan precies goedkoper uitkomen en minder administratieve rompslomp met zich meebrengen dan een container. Moet dan enkel wat tijd steken in't inladen en afvoeren, maar goed. Da's goei training :p

Tienen is wel de gedroomde locatie om zo iets weg te moeten doen.

Daar heb je op kort afstand van elkaar verschillende breekwerven (voor puin)

Croes,Godts,Liema (al weet ik niet of ge bij Liema als particulier kunt storten)

Lid geworden
9 jan 2010
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zitten ondertussen aan onze 10de container ongeveer. Omgeving Lummen: de eerste 6 waren aan €150 ex.BTW en nu heb ik zelfs nog een goedkopere gevonden: €100 ex.BTW. Mag een week blijven staan, als het iets langer is, is het ook geen probleem. Enkel steenpuin, met zo weinig mogelijk wapening. Allebei zo'n 10m³.

Lid geworden
13 nov 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Zou u me kunnen zeggen van waar deze dan komen voor dat bedrag, liefst hier op het forum. Anders in een privébericht.

Filip

Bovenaan