• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Polychape / gepolierde chape

Lid geworden
17 dec 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo iedereen,

Wij zouden graag in onze woning zoveel mogelijk gepolierde chape/polychape leggen.

Wij kennen maar weinig mensen die dit hebben en zijn op zoek naar ervaringen, alsook iemand die dit zou kunnen uitvoeren.

Hebben jullie referenties?

Alvast bedankt!

Hallo iedereen,

Wij zouden graag in onze woning zoveel mogelijk gepolierde chape/polychape leggen.

Wij kennen maar weinig mensen die dit hebben en zijn op zoek naar ervaringen, alsook iemand die dit zou kunnen uitvoeren.

Hebben jullie referenties?

Alvast bedankt!
handig om je regio te vermelden

iemand van oostende gaat niet naar genk komen daarvoor vermoed ik

polychape niet, maar degene die ik ken met een polybeton, hebben toch aangeggeven het niet meer te doen. scheuren, vlekken, strepen etc..
Polychape lijkt me dan ook iets brozer dan beton, maar nogmaal, geen ervaring ermee

In onze berging gepolierde chape liggen, was vroeger een garage. Waardeloos

Vraag mij dus af waarom je dat zou willen als je het product amper kent?

Scheuren, slijtage... bezint eer ge begint. Tenzij je naar een industrieel gebouw gaat.

Kostprijs en de look.
Voordeel met de chape is dat je makkelijker kan overschakelen later dan met een polybeton

Kostprijs en de look.
Voordeel met de chape is dat je makkelijker kan overschakelen later dan met een polybeton
Klopt inderdaad. Is veruit de goedkoopste optie en geeft ons mogelijkheden naar de toekomst toe. We kennen enkele mensen die wel tevreden zijn, maar lijkt toch iets dat voorlopig nog niet vaak gebruikt wordt in (grote delen van) de woning.

Scheuren, slijtage... bezint eer ge begint. Tenzij je naar een industrieel gebouw gaat.
Waarom zou het beter zijn in een industrieel gebouw? Ik dacht dat het net goed bestand was tegen slijtage?

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan