• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Pleisterwerken regio waasland

Lid geworden
7 apr 2021
Berichten
22
Waarderingsscore
7
Punten
3
Hallo iedereen,

Zijn er hier mensen van de regio waasland die een goede bezetter kunnen aanraden? Ze zijn hier in de regio nogal schaars blijkbaar.

Alvast bedankt!
 

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Berichten
12.110
Waarderingsscore
2.340
Punten
113
zonder dat ik er zelf mee samengewerkt heb:
Ivan de Witte uit Vrasene. (daar hoor ik wel goeie dingen van)
Martin Blommaert
Paelinck

...
 
Lid geworden
7 apr 2021
Berichten
22
Waarderingsscore
7
Punten
3
Top, bedankt. Hier ga ik direct mee aan de slag.
 

Pinguu

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 jun 2010
Berichten
600
Waarderingsscore
234
Punten
43
Mijn architect heeft offertes opgevraagd bij Consteca en Gepae. Nog geen ervaring mee, maar veronderstel dat die wel degelijk werk afleveren.
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Heb onlangs laten bezetten door Gepae. Hebben geloof ik 2 teams die binnenbezetting doen. Bij ons zeer tevreden van uitgevoerde werken en zaakvoering. (Het helpt wel dat ik elke dag ga kijken naar de uitgevoerde werken, maar heb weinig commentaar moeten geven.)
 
Lid geworden
20 okt 2022
Berichten
24
Waarderingsscore
23
Punten
3
Wij hebben in 2019 laten bezetten door Pleisterwerken Molders. Wij waren relatief tevreden van het afgeleverde werk. Is een eensmanszaak dus ik vermoed dat zijn planning voor komend jaar wel al goed gevuld zal zijn....
 
Lid geworden
7 apr 2021
Berichten
22
Waarderingsscore
7
Punten
3
Heb onlangs laten bezetten door Gepae. Hebben geloof ik 2 teams die binnenbezetting doen. Bij ons zeer tevreden van uitgevoerde werken en zaakvoering. (Het helpt wel dat ik elke dag ga kijken naar de uitgevoerde werken, maar heb weinig commentaar moeten geven.)
Top. In Sinaai zijn ze ook bezig aan een nieuwbouw heb ik derjuist gezien. Ik ga aan hen ook een offerte vragen. Wij wonen in een stacaravan op onze hof/werf dus ik ben er ook altijd bij ?

Wij hebben in 2019 laten bezetten door Pleisterwerken Molders. Wij waren relatief tevreden van het afgeleverde werk. Is een eensmanszaak dus ik vermoed dat zijn planning voor komend jaar wel al goed gevuld zal zijn....
Bedankt, Ik ga dit ook eens bekijken.
 

pkt

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 apr 2006
Berichten
1.532
Waarderingsscore
277
Punten
83
Steek uw licht es op bij schilders in uw buurt... Deze kunnen het best zeggen welke stucadoors het beste werk afleveren....
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan