Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Pleisterwerken regio waasland
Caroto
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 okt 2019
- Waarderingsscore
- 1.409
- Punten
- 113
Heb onlangs laten bezetten door Gepae. Hebben geloof ik 2 teams die binnenbezetting doen. Bij ons zeer tevreden van uitgevoerde werken en zaakvoering. (Het helpt wel dat ik elke dag ga kijken naar de uitgevoerde werken, maar heb weinig commentaar moeten geven.)
Top. In Sinaai zijn ze ook bezig aan een nieuwbouw heb ik derjuist gezien. Ik ga aan hen ook een offerte vragen. Wij wonen in een stacaravan op onze hof/werf dus ik ben er ook altijd bij ?Heb onlangs laten bezetten door Gepae. Hebben geloof ik 2 teams die binnenbezetting doen. Bij ons zeer tevreden van uitgevoerde werken en zaakvoering. (Het helpt wel dat ik elke dag ga kijken naar de uitgevoerde werken, maar heb weinig commentaar moeten geven.)
Bedankt, Ik ga dit ook eens bekijken.Wij hebben in 2019 laten bezetten door Pleisterwerken Molders. Wij waren relatief tevreden van het afgeleverde werk. Is een eensmanszaak dus ik vermoed dat zijn planning voor komend jaar wel al goed gevuld zal zijn....