• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Plat dak isoleren

Hugootje

Nieuw Lid
Lid geworden
13 feb 2013
Berichten
38
Waarderingsscore
0
Punten
6
Beste forumleden,

Wij hebben een achterbouw met een plat dak waar de keuken zich momenteel bevindt.
Wij plannen binnen 1 a 2 jaar de keuken volledig af te breken en een volledig nieuwe te installeren, muren en dak blijven staan.
Nu is het plat dak waaronder de keuken zich bevindt niet of zeer slecht geïsoleerd.
Ik dacht bij de verbouwing een nieuw plafond te steken.
Moet sowieso gebeuren voor spotjes te installeren en dus ook via de binnenkant te isoleren.
Na verder onderzoek, stel ik vast dat het beter is om te isoleren via de buitenkant.
Dus is het beter om op de huidige roofing en extra isoleerlaag, PIR of PUR plaat, aan te brengen.
Dit zou beter zijn te condesatie.

Klopt dit?
Alvast bedankt.

 
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.143
Waarderingsscore
6.697
Punten
113
klopt, en dat kan je meteen doen, ipv nog een jaar te wachten
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan