masjienist
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
Ikke! 
De nieuwe trekken op niet veel. Precies of hun moeder heeft allerlei chemische rommel binnen gekregen rond de conceptie en nu zijn't allemaal misbaksels.
Ik wil de oude smileys weer.
Zeker die met de horentjes!
De nieuwe trekken op niet veel. Precies of hun moeder heeft allerlei chemische rommel binnen gekregen rond de conceptie en nu zijn't allemaal misbaksels.
Nevermore;1692401 wrote:ps. Wanneer je een nieuwe versie van de groene smily hebt is het ook goed voor mij (maar hij moet even gemeen zijn).
Den deze vind ik wel tof ...![]()
Ik heb er nog groene, maar niet die wij hier hadden.
stonebiker;1692459 wrote:
Nevermore;1692401 wrote:ps. Wanneer je een nieuwe versie van de groene smily hebt is het ook goed voor mij (maar hij moet even gemeen zijn).
Ik hoop dat dat niet zijn middenvinger is? (normaal komt mijn green smiley hier )
ps. Moet dat niet smileys zijn ipv smilies?
stonebiker;1692459 wrote:
Dat lijkt eerder op een wijsvinger dan een middenvinger? :mrgreen:
Dat lijkt eerder op een wijsvinger dan een middenvinger? :mrgreen:
Luddie;1692466 wrote:Dat lijkt eerder op een wijsvinger dan een middenvinger? :mrgreen:
Indeed, da's de 'poke'.
PS Die quote in quote vind ik zeer onduidelijk.
@ Luddie
Ik denk dat je ze manueel zelf moet weghalen. Zo is het op andere fora waar ik kom ook. Daarom gebruik ik daar nogal gemakkelijk @ xxx als ik onmiddellijk kan antwoorden.
PS De forumklok staat niet juist!
Jip, is iets met GMT en winter/zomeruur, was al doorgegeven.