• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Pb help

Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
Iemand vraagt me op mijn privé mailadres of ik zijn boodschap gekregen heb. Neen.

Ik ga hier overal zoeken op het forum, maar zie niets. Uiteindelijk ga ik via mijn instellingen naar mijn privé berichten en zie dat ik nog 41 ongelezen berichten heb, sinds vorig jaar al.



Vroeger kreeg ik daar een melding van op het forum, elke keer als ik inlogde, nu blijkbaar niet meer. Weet iemand hoe ik dat kan aanpassen zodat ik terug meldingen krijg? Want ik kan het niet vinden.
 

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Berichten
9.421
Waarderingsscore
405
Punten
83
bij mij staat dat bij "meldingen" naast "nieuwe"- en "Eigen berichten"
 

m0117627

Lid
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
747
Waarderingsscore
10
Punten
18
Klik bovenaan op je gebruikersnaam.



Klik op Gebruikersinstellingen



Klik in linkerkolom onder "Mijn Instellingen" op "Opties"



Op die pagina zie je dan onder het titeltje "Privéberichten" de optie "Email Notification of New Private Messages:" Dit moet aanstaan.



Wel zien dat je mailadres nog correct is.
 
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
1.677
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ok merci gevonden en aangepast!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan