• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Parketeur regio Gent

wouterk

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
717
Waarderingsscore
195
Punten
43
Iemand die een degelijke Parketwinkel, plaatser regio Gent kent?
 

Generaldude

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 dec 2014
Berichten
1.995
Waarderingsscore
466
Punten
83
W&A parket in Oostakker. Toch 1 van de meer en langst gevestigde vakmannen in de streek. Ik ken ze toch al zo'n 30 a 35 jaar
 

Balboa

Actief Lid
Lid geworden
8 jan 2020
Berichten
141
Waarderingsscore
54
Punten
28
Ik hoor goeie commentaren van Woodstox ook.
 

wouterk

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
717
Waarderingsscore
195
Punten
43
Ik hoor goeie commentaren van Woodstox ook.
Gisteren bij woodstoxx in Gent geweest, vriendelijk onthaal en goede uitleg. Op internet zowel goede als iets mindere recensie gelezen, vandaar mijn vraag naar ervaring. bedankt voor de gegeven feedback. Ik zal ze eens bekijken
 

Generaldude

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 dec 2014
Berichten
1.995
Waarderingsscore
466
Punten
83
Woodstoxx werkt met veel onderaannemers. Je moet dus wat "geluk" hebben. Maar als je paar duizend euro moet uitgeven voor massief parket heb je liever geen problemen gebaseerd op "heb ik efkes sjans". Maar in de grotere projecten van bvb hardhouten terrassen in onderaanneming en rechtsreeks naar promotoren en zo hebben ze toch een stevige reputatie
 

wouterk

Zeer Actief lid
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
717
Waarderingsscore
195
Punten
43
Deze heeft 8 jaar geleden ons parket gelegd. Zeer tevreden van.
Hij is gisteren hier geweest. Vriendelijke man, weet waarover hij praat.
Bedankt voor de tip, de andere natuurlijk ook bedankt.

@turboke
Is jullie parket ook geolied? Weet je nog met welke olie? Rubicon Monocoat?
Ligt die in de eetkamer of ook in de keuken? Al veel vlekken erop die er niet meer uitgaan?

't is omdat ik van iemand anders een stuk overschot parket heb gekregen met een hardwax olie erop en na 12u ketchup of olijfolie erop te laten liggen is daar niets van te zien.
Vroeg me af of jullie dat bij jullie ook zo ervaren.
 

turboke

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
11 jul 2012
Berichten
1.443
Waarderingsscore
433
Punten
83
Deze heeft 8 jaar geleden ons parket gelegd. Zeer tevreden van.
Hij is gisteren hier geweest. Vriendelijke man, weet waarover hij praat.
Bedankt voor de tip, de andere natuurlijk ook bedankt.

@turboke
Is jullie parket ook geolied? Weet je nog met welke olie? Rubicon Monocoat?
Ligt die in de eetkamer of ook in de keuken? Al veel vlekken erop die er niet meer uitgaan?

't is omdat ik van iemand anders een stuk overschot parket heb gekregen met een hardwax olie erop en na 12u ketchup of olijfolie erop te laten liggen is daar niets van te zien.
Vroeg me af of jullie dat bij jullie ook zo ervaren.
Parket is vernist, maar welk product het juist was weet ik niet meer.
We hebben het enkel boven gelegd, beneden getegeld, met het idee dat dit voor de vloerverwarming toch een stuk interessanter is.
Dat de vloerverwarming/-koeling boven een stuk gedempt wordt door het parket is niet zo'n probleem.

In alle eerlijkheid, wellicht zou Xavier ons executeren: we zorgen niet echt voor ons parket. Ik denk dat de suggestie was om wekelijks eens te dweilen zodat het niet te veel uitdroogt, en jaarlijks één of ander onderhoudsproduct. Beide suggesties worden hier niet echt gevolgd...
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan