• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Parket WOCA olie naar vernis

Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Punten
0
4 jaar geleden hebben wij een eiken parket gelegd en nadien met de witte olie van WOCA behandeld. Sindsdien gebruiken we elke week de onderhoudszeep.

Toch is het uitzicht niet wat we helemaal willen.

Daarom zouden we liever overschakelen naar een satine vernis.

Iemand een idee of dit al dan niet mogleijk is? Zoja, hoe en met welke produkten?



Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Lid geworden
3 okt 2011
Berichten
357
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wat ik je aanraad Steven is van rechtstreeks contact op te nemen met Woca. Die helpen je altijd heel goed met zo'n zaken.

U kan hen bereiken op het nummer 059/33.94.40

Als u daar vraagt achter Anthony zal hij je zeker raad kunnen geven over hoe je het gewenste resultaat kan bekomen en als het mogelijk is. Want van olie naar vernis is niet evident.
 
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ari Gold wrote:
Wat ik je aanraad Steven is van rechtstreeks contact op te nemen met Woca. Die helpen je altijd heel goed met zo'n zaken.

U kan hen bereiken op het nummer 059/33.94.40

Als u daar vraagt achter Anthony zal hij je zeker raad kunnen geven over hoe je het gewenste resultaat kan bekomen en als het mogelijk is. Want van olie naar vernis is niet evident.



Is een goed idee maar is wel lastig he. Meneer wij zijn niet tevreden over het resultaat met jullie product, wat zijn mij opties ... ;-)

Ik hou het alvast in beraad. Dank u voor de tip.

Of bedoel je om binnen het gamma van Woca een andere richting op te gaan?



Is een hardwax eventueel mogelijk na olieën?

Is is onderhoudsvriendelijker?
 

chime

Zeer Actief lid
Lid geworden
10 apr 2007
Berichten
9.178
Waarderingsscore
4
Punten
38
't Is inderdaad om zo die vraag te stellen ja ... "wat zijn mijn opties want ik ben niet tevreden met het resultaat"



Zullen ze wel vaker hebben gehoord zulle.
 
Lid geworden
3 okt 2011
Berichten
357
Waarderingsscore
0
Punten
0
Steven Vl wrote:
Is een goed idee maar is wel lastig he. Meneer wij zijn niet tevreden over het resultaat met jullie product, wat zijn mij opties ... ;-)

Ik hou het alvast in beraad. Dank u voor de tip.

Of bedoel je om binnen het gamma van Woca een andere richting op te gaan?



Is een hardwax eventueel mogelijk na olieën?

Is is onderhoudsvriendelijker?



Ik ben ervan overtuigd dat ze binnen het gamma van Woca een ander alternatief zullen kunnen bieden.

En ze zullen er zeker niet op hun tenen getrapt zijn als je zegt dat je niet tevreden bent van het eindresultaat nu. Dat wil niet zeggen dat het product op zich slecht is. Het is enkel niet het eindresultaat dat jij voor ogen had op voorhand.

Ik ken de werking van Huys Woodcare redelijk goed en ik ben zeker dat ze je goed gaan kunnen helpen.



De beste optie was natuurlijk geweest van 1 plank eerst eens te behandelen en te zien als het resultaat je bevalt. In plaats van heel de vloer te doen en dan pas tot die constatie te komen.
 
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
121
Waarderingsscore
0
Punten
0
woca heeft producten om alle olie etc te verwijderen, een soort van wax-out
 

VVS

Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
3.954
Waarderingsscore
2
Punten
0
Normaal zal het eruit geschuurd moeten worden alvorens je vernis kan aanbrengen. Vandaar inderdaad het belang om eerst een plank te testen om te zien of het olie of vernis zal worden.
 
Lid geworden
18 apr 2008
Berichten
14
Waarderingsscore
0
Punten
0
Op het ogenblik van de plaatsing waren we helemaal te vinden voor de olie.

Maar nu we de kinderen erop los laten .... is het al heel wat minder.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan