Papierslag

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Bestaat dat nog?
En zoja, kan ik iemand plezier doen met een (ruw geschat) 1000 kilo?
Ophalen omgeving Zelzate *new_russian*

Lid geworden
22 okt 2014
Waarderingsscore
0
Punten
0
Volgens wat ik lees zou dat al rond de € 40 zijn 1 ton papier, dus waarom zelf niet incasseren?  ;)  En volgens wat ik ook heb gelezen is de papierslag aan het uitdoven doordat de vuilniswagens rondrijden tegenwoordig. Misschien eens aankloppen bij plaatselijke jeugdbewegingen?

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
40 Euro/ton?
Waar is dat? Als ik hier kijk op de site van 't containerpark zal 't eerder 50 Euro kosten om het tot daar te dragen.
't Ding is, 't is van de vorige eigenaar van dit huis en 't zijn dus papieren van een firma wat overduidelijk te zien is. Anders zouden we 't gewoon buitenzetten bij de maandelijkse papierophaling, maar in dit geval gaan ze dat laten staan vrees ik.

V

Verwijderd lid 178789

Guest
Waarom denk je dat ze dat zouden laten staan in dit geval? Papier is toch papier, niet?

tjay

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 jun 2011
Waarderingsscore
21
Punten
38
Ik zou eens bellen naar de ophaaldienst in je gemeente (hier ver rond Leuven is dat allemaal Ecowerf) en horen wat zij zeggen ... je zal allicht ook idee van het volume moeten geven (ne kuub of 2-3?).

Ik vermoed dat men bezwaar zal maken over het feit dat je niet met "particuliere hoeveelheden" afkomt. Anders zou een bedrijf ook haar papier op straat kunnen zetten i.p.v. een container daarvoor te bestellen.

V

Verwijderd lid 178789

Guest
Maar, tenzij ik me vergis verdienen die ophaaldiensten toch aan het ophalen van papier? Anders dus dan bij het ophalen van huisvuil.

En dan zou ik denken 'hoe meer, hoe liever'

Trouwens, de middenstanders zetten toch ook altijd grote partijen karton en papier op straat? Of zou dat hier uitzonderlijk zijn?

In ieder geval , als de hoeveelheid in één keer een probleem is dan maar in meerdere keren.

Generaldude

Gewaardeerd lid
Lid geworden
20 dec 2014
Waarderingsscore
159
Punten
63
Dat van dat papier interesseert ons nie, Tilt. Ze willen graag weten waar uw volgend projectje over gaat.
Van Dendermonde naar Zelzate ? Is da nie erg  :eek:

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Contact opnemen met de ophaaldienst ...
I like it, I like, it's good. Simpel doch effectief. Bij deze dan ook gedaan.
Ik zou ook denken "hoe meer, hoe liever", daar zit toch handel in? Maar dan vraag ik mezelf af waarom je moet afdokken als je zelf papier naar 't containerpark brengt.

Van Dendermonde Lebbeke naar Zelzate is van de regen in de drup. 2 Gemeentes met geen al te beste reputatie maar zoveel gemoedelijker dan vele andere opgehemelde gemeentes. YMMV.

Mijn volgend project is voorgesteld geweest in de "She's mine, all mine" thread, maar wegens niet "authentiek" genoeg was er blijkbaar weinig interesse. *stop*

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
"Dendermonde" moest doorstreept tevoorschijn komen, maar deze feature werkt pesies nog niet ...

koen24

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2009
Waarderingsscore
279
Punten
83
De vorige eigenaar / zaakvoerder contacteren is geen optie ?

Lid geworden
19 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Oorspronkelijk bericht geplaatst door tilt!

... Mijn volgend project is voorgesteld geweest in de "She's mine, all mine" thread, maar wegens niet "authentiek" genoeg was er blijkbaar weinig interesse
stop.gif

Nieuw project is nieuwe thread hé ;-)
Een ben je al een gazon freak geworden zoals Harry?

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Ja hoor, ik rij mijn onkruid zeker om de maand af ;)

Voila, papier is weg!
Zaterdag een mail gestuurd naar IDM, maandagmorgen telefoon gekregen dat 't zonder problemen mocht buiten gezet worden, en ze zijn het net komen ophalen .*dance4*
Thx all voor het meedenken *give_rose*

tjay

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 jun 2011
Waarderingsscore
21
Punten
38
I love it when a plan comes together... *sleeeuurrrrrr aan die sigaar*

Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Oorspronkelijk bericht geplaatst door tilt!

Mijn volgend project is voorgesteld geweest in de "She's mine, all mine" thread, maar wegens niet "authentiek" genoeg was er blijkbaar weinig interesse
stop.gif

IK had interesse... *boredom*

koen24

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 aug 2009
Waarderingsscore
279
Punten
83
De persoonlijke touch haalde het van het verder plaatsen van de plafond.... *yahoo*

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
Priorities! We haz them!! :)

Gyproc hangt intussen. We waren toen nog op offertes aan 't wachten voor het voegen van de Gyproc, en het al dan niet zelf plaatsen van de Gyproc. Offerte voor 't voegen van alle Gyproc (en plakken van de gang) kwam op 3.500 Euro BTWi, offerte voor krak hetzelfde maar dan met plaatsing van Gyproc inbegrepen kwam op 16.000 Euro BTWi :)

Om 700 Euro Gyproc en een paar dagen werk later hangt de Gyproc er... en zo koop je Porschkes hé ;)

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11825676_10206871723327171_5553797107289945459_n.jpg?oh=39a94e834a3acb04d5f99fb8bec24bdb&oe=56393645

Bovenaan