Hallo, iemand die weet of dit ok is? Ik heb enkele jaren geleden een huis gekocht. Ik was op de hoogte dat er een gebouw recht tegen mijn tuin stond, aangezien dat heel wat jaren geleden samenhoorde. Een man die deed in schilderijen, hield dat pand als stockkage ruimte . Deze twee eenheden werden apart verkocht nu.
Het pand begint me nu meer en meer te storen. Er zijn boven twee ramen waardoor ik geen privacy heb in de tuin, veranda en ook niet in mijn living. Ben verplicht de gordijnen toe te doen of men kan meekijken .
Ander probleem is dat ik enorm graag de tuin onderhandel wil nemen en alles wil ophogen en gelijk maken want nu loopt deze heel fel naar onder, maar ook dat gaat niet omdat het pand net op de scheiding staat, en deze kelderramen hebben.
Is dit wel allemaal ok?
In bijlage een foto toen ik het pas kocht
Mvg
Het pand begint me nu meer en meer te storen. Er zijn boven twee ramen waardoor ik geen privacy heb in de tuin, veranda en ook niet in mijn living. Ben verplicht de gordijnen toe te doen of men kan meekijken .
Ander probleem is dat ik enorm graag de tuin onderhandel wil nemen en alles wil ophogen en gelijk maken want nu loopt deze heel fel naar onder, maar ook dat gaat niet omdat het pand net op de scheiding staat, en deze kelderramen hebben.
Is dit wel allemaal ok?
In bijlage een foto toen ik het pas kocht
Mvg