• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

oude cv ketel

Lid geworden
23 mrt 2019
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Punten
1
Op zolder staat bij ons nog een oude cv ketel (niet meer aangesloten) van de jaren '60 denk ik.
Kan ik hiermee naar het containerpark of moet dat naar ergens anders?
Alvast bedankt!
Wannes
 

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Berichten
14.863
Waarderingsscore
2.229
Punten
113
Waarom denk je dat die niet in de oud ijzer bak op het containerpark zou mogen ??
 

roosen00

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 nov 2016
Berichten
1.562
Waarderingsscore
1.049
Punten
113
Zelf naar oud ijzer boer doen
Dan hou je der nog iets aan over

Of iemand hem laten ophalen voor t ijzer
 
Lid geworden
23 mrt 2019
Berichten
16
Waarderingsscore
0
Punten
1
Top, bedankt!
 

minoeske

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
3.015
Waarderingsscore
1.932
Punten
113
Succes met het naar beneden halen ?
 

ALFIrE

Lid
Lid geworden
8 jun 2006
Berichten
870
Waarderingsscore
15
Punten
18
Heb zelf al 2x een oude vloerketel afgebroken en naar oud ijzer handelaar gebracht. Zo vang je nog wat euries.
Moeilijk is het niet, wijst zichzelf wel uit.
Zwaarste deel was bij mij de branders uit gietijzer, maar die kan je in delen splitsen met een beitel en hamer.
 

gvo

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 okt 2014
Berichten
927
Waarderingsscore
617
Punten
93
Hier ook destijds : ketel wat beginnen losvijzen en wrikken, en zodra de buitenste lagen eraf waren, zag ik een mooi pakket van vier of vijf gietijzeren stukken die via draadstangen samengeperst waren. Vier boutjes los, en de puzzel viel uit elkaar.
Veel plezier ermee.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan