Orgineel cadeau voor moeder's 50ste verjaardag

G

Guest

Guest
ik ben daarstraks een gastronomisch 2 daagse gaan boeken aan de zee voor haar en ons papa.. met een extra 3de nacht

wij komen de 3 nacht met heel de bende af voor haar te verrassen..

zo heeft ze enkele dagen rust gehad en terna een leuk feestje..

thx vr de hulp :D

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij hebben ons moeke voor haar 50ste verjaardag (gisteren) een laptop gegeven, (3 kinderen en ons vokke hebben samen gelegd) en ze was er heel blij mee want ze had nog een voorhistorisch pc ding

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Een kuisploeg die heel het huis eens een grondige beurt heeft.

mogen ze mij altijd cadeau doen ^^

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ons mama voor haar 50ste een GPS gegeven, aangezien ze altijd die van mij of mijn broer moest lenen als ze ergens naar toe ging.

En speciaal die met het XL-scherm hé, om haar er nog maar eens op te wijzen dat ze een ouw doos aan't worden die ne leesbril nodig heeft :p

Lid geworden
3 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Voor mijn schoonma onlangs een reeks foto's laten maken op hout (afgedrukt op hout), zodat ze 9 foto's had (van kinderen en man) die ze dan mooi kon ophangen. Vond ik nog wel origineel...

Lid geworden
25 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dat er hier nog niemand dit heeft verteld: in de topictitel moet het moederS zijn, met de s eraan vast.

Lid geworden
10 jan 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ons mama en papa zijn in mei hertrouwd, hebben toen een fotoreportage cadeau gedaan en er een mooi album van laten maken en de mooiste foto's laten inkaderen.

Volgens mijn ouders het tofste cadeau dat we hadden kunnen bedenken :wink:

Lid geworden
17 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
dieke wrote:
Dat er hier nog niemand dit heeft verteld: in de topictitel moet het moederS zijn, met de s eraan vast.

Beroepsmisvorming meid.... gij zijt de enige(of toch een van de weinigen die daar op let)

Lid geworden
25 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Icecoldkillahh wrote:
dieke wrote:

Beroepsmisvorming meid.... gij zijt de enige(of toch een van de weinigen die daar op let)

Bwa, ik probeer daar nochtans ook zoveel mogelijk vanaf te blijven, want wie zonder zonde is enz. Maar dit is dan weer zo eentje waarover ik moeilijk kan zwijgen. Mijn tenen krullen elke keer ik weer eens voorbij een 'Tinneke's koffiehuisje' of 'Eric's café' of zo rijd. Dat wil dan een eigen zaak en kan zijn naam niet eens correct spellen :roll: Tenzij het natuurlijk echt de bedoeling is om de boel fout te spellen, maar ik vermoed meestal van niet.

Lid geworden
31 jul 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
dieke wrote:
Icecoldkillahh wrote:
dieke wrote:

Bwa, ik probeer daar nochtans ook zoveel mogelijk vanaf te blijven, want wie zonder zonde is enz. Maar dit is dan weer zo eentje waarover ik moeilijk kan zwijgen. Mijn tenen krullen elke keer ik weer eens voorbij een 'Tinneke's koffiehuisje' of 'Eric's café' of zo rijd. Dat wil dan een eigen zaak en kan zijn naam niet eens correct spellen :roll: Tenzij het natuurlijk echt de bedoeling is om de boel fout te spellen, maar ik vermoed meestal van niet.

De beste in zijn soort hangt in het station van Roeselare (al ben ik daar al eeuwen niet meer geweest, laatste keer moet zijn toen ik naar Torhout-Werchter ging, LOL): "xyzflora, Belgisch grootste bloemenzaak"

Maar redelijk off-topic. Tenzij je er een waardebon of planten haalt, natuurlijk.

Lid geworden
21 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
een fotoboek met foto's van al haar mooie momenten van haar leven maken met het programmaatje van kruidvat.

het leuke eraan is dat je ook tekst kan toevoegen.

of

samen met broers en zussen (als je die hebt tenminste) fotoshoot bij de fotograaf houden of je doet het zelf en van die foto's een kalender maken.

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb voor mijn ma haar 70ste verjaardag een semi-fictief levensverhaal geschreven aan de hand van oude foto's. Was echt heel plezant.

G

Guest

Guest
Mij stoort dat niet in Tinneke's koffiehuisje, de naam valt veel harder op met de S los he?

Zo moet ik me inhouden mijn krijt niet uit mijn boekentas te halen als ik pannekoeken lees op al die borden buiten :lol:

voor een kado: euh.....dagje wellness? chique handtas? ik heb niet alles gelezen, ik weet niet welk type moeder je hebt... :lol:

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
binnekesmam wrote:
Mij stoort dat niet in Tinneke's koffiehuisje, de naam valt veel harder op met de S los he?

Zo moet ik me inhouden mijn krijt niet uit mijn boekentas te halen als ik pannekoeken lees op al die borden buiten :lol:

voor een kado: euh.....dagje wellness? chique handtas? ik heb niet alles gelezen, ik weet niet welk type moeder je hebt... :lol:

Off topic...maar al die regeltjes met die tussen-n en s en ¨en - en ' en wat weet ik nog allemaal, die zijn volgens mij al tig keer veranderd sinds ik afgestudeerd ben..ik kan er ook niet meer aan uit.

Ik durf hier al bijna niks meer schrijven "seffes"....

Lid geworden
19 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Oh ik heb eigenlijk nooit de regels echt begrepen over spelling...

Kwestie van totale desinteresse in mijn jeugd.

Je weet wel, ik wist het toch beter....

Dus met officiele brieven schrijven zal ik mijne kost niet moeten proberen te verdienen.

Langs de andere kant heb ik dan weer andere sterke punten waar een ander dan weer zwakker in is.

Zolang je jezelf maar goed voelt.

Lid geworden
5 apr 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik ben gewoon dol op de F7 toets als ik een officiële brief moet schrijven. :twisted: 8)

Bovenaan