• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Opstelling afvoer hangtoilet ok?

Lid geworden
17 sep 2019
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,

Ik ben aan het zien om een bestaande staand toilet te vervangen door een hangtoilet. 
Hierbij zou ik de afvoer iets moeten verleggen. Probleem is dat ik niet veel plaats heb in de ruimte.

Momenteel komt er een standleiding van rechts boven van een toilet op een hoger verdieping.
Deze afvoer loop over de vloer van de kamer naar de linkerkant waardat hij verder naar beneden wordt afgevoerd.

Nu is de vraag, kan ik de afvoer van een nieuw toilet daar gewoon zo op aansluiten zoals ik getekend heb in bijlage, of gaat dit voor problemen geven?

Er zit een beluchter op de standleiding op de wc van het verdiep erboven.

Bedankt voor jullie expertise!

Gr,

Jonas

Bijlagen

• afvoer_toilet.png
    afvoer_toilet.png
    35,9 KB · Weergaven: 10

Tomvdw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
28 jun 2017
Waarderingsscore
2.967
Punten
113
Horizontaal geen bocht van 90 gebruiken maar 2x45

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
2.432
Punten
113
75 mm buis voor 2 toiletten?

is dat niet wat klein?

Lid geworden
17 sep 2019
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bedankt!

@stefan: Dat is wat er momenteel ligt, wordt reeds voor twee toiletten gebruikt. Is inderdaad niet ideaal, maar ligt er al lang en nog geen problemen mee gehad. Wil ook zoveel mogelijk behouden.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan