• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Oplossing om een kamer op te splitsen met lichtdoorlaat

Lid geworden
3 mei 2007
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik zit met een grote ruime kamer die ik wil opdelen in 2 delen. Momenteel is de kamer opgedeeld door twee kasten die rug tegen rug staan met plexi-glas erboven en een accordiondeur om af te sluiten. Veel lichtinval gaat zo wel verloren (slechts beetje licht langs de plexi-glas strook boven de kast).



Nu had ik gedacht om de kasten te vervangen door een soort planken systeem (zo allemaal kotjes) van onder tot boven in een soort mat plexiglas ofzo zodat in de "kotjes" kleren enzo kunnen gestoken worden. Veronderstelling is dat daar toch wat meer licht zal doorkomen dan nu het geval is.



Is er iemand die foto's heeft van zo'n systeem? Iemand die weet of dit enkel zelf te maken is of dat dergelijke constructie te koop is en onder welke naam? Iemand die dit zelf zo gedaan heeft (ik heb het reeds bij andere mensen gezien) en zijn/haar ervaringen hierover wil delen.



Mijn vriend ziet deze constructie niet echt zitten omdat de op deze manier ontstane kleerkast dan altijd heel netjes moet liggen omdat het zichtbaar is.
 

pthomass

Zeer Actief lid
Lid geworden
5 dec 2007
Berichten
1.619
Waarderingsscore
10
Punten
38
Tigerke1983 wrote:
Mijn vriend ziet deze constructie niet echt zitten omdat de op deze manier ontstane kleerkast dan altijd heel netjes moet liggen omdat het zichtbaar is.



+1 :wink:



straf dat je vriend dat vindt. Meestal zijn het de vrouwen die zoiets opmerken (niet slecht bedoelt hoor...)





Ikea heeft doorkijkkasten met 'vakjes'. Misschien kan je daar iets mee??
 
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
821
Waarderingsscore
0
Punten
0
en als je gewoon maar een aantal van die vakjes openlaat (of met plexi), en de kottekes die je wil gebruiken dichtmaakt? hier en daar willekeurig zo een 'kijkgat' lijkt me wel leuk, en dat hoeven er niet heel veel te zijn om wat licht binnen te krijgen
 
Lid geworden
3 mei 2007
Berichten
228
Waarderingsscore
0
Punten
0
pthomass wrote:
Tigerke1983 wrote:
Mijn vriend ziet deze constructie niet echt zitten omdat de op deze manier ontstane kleerkast dan altijd heel netjes moet liggen omdat het zichtbaar is.



+1 :wink:



straf dat je vriend dat vindt. Meestal zijn het de vrouwen die zoiets opmerken (niet slecht bedoelt hoor...)



Wie zijn twee mannen :p dus jah dan zal mijn vriend wat meer het brain hebben van een vrouw LOL :D
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan