open trappenhal

Lid geworden
19 jun 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wij zouden graag in ons huis een open gang hebben met een vaste trap naar het 1ste verdiep en vanop het 1ste verdiep een open trap tot op de zolder. Dus van op het gelijkvloers zie je de open trap naar de zolder gaan.

Mensen die dit ook hebben of er foto's van hebben, zouden jullie die eens kunnen posten zodat ik een beeld heb van hoe dat eruit ziet?

Alvast bedankt!

G

Guest

Guest
een gang is een lange tunnel horizontaal he?

wat jij zegt is toch een open trappenhal?

dat hebben wij:)

maar hoe neem je daar in godsnaam een foto van??

Lid geworden
19 jun 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja dat bedoel ik. Maar ik zou dus een foto willen zien waarop beide trappen te zien zijn. Dus die van naar het 1ste verdiep en die van naar de zolder.

G

Guest

Guest
wij hebben in totaal 6 stukken in grote hoge open hall: inkom is hall, daar is een trap nar beneden, en ene naar boven. van op eerste stukje boven gaat het weer stukje hoger naar gang van de kinderen. vandaar nog es 2 stukken naar de zolder...

telkens 8 treden.

Dixie

Actief Lid
Lid geworden
29 sep 2006
Waarderingsscore
28
Punten
28
mooie constructie binnekesman !

wij beginnen binnenkort ook aan verbouwingen - met een (nieuwe) centrale traphal voor drie verdiepingen

door wie heb je de werken laten uitvoeren ?

dixie

Lid geworden
19 jun 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ok bedankt voor de foto's. het is echt een zeer knap gedaan! Welke kleur van steen hebben jullie? Want het is zo een steen dat wij misschien ook wel willen.

Bovenaan