Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oops... Iemand een idee?
lukanar
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 mrt 2007
- Waarderingsscore
- 5.422
- Punten
- 113
Kangeroe ( voor motoren uit auto's te halen gaan huren, lenen bij je garage.
Of iemand met een kraantje of frontlader vragen?
Of laten liggen.
Verdronken libelle ?
PS , je nitraat in je vijver ligt precies te hoog, je zit na enkele dagen zonnige weer al met een uitbarsting van algen.
Of iemand met een kraantje of frontlader vragen?
Of laten liggen.
Verdronken libelle ?
PS , je nitraat in je vijver ligt precies te hoog, je zit na enkele dagen zonnige weer al met een uitbarsting van algen.
V
Verwijderd lid 178789
Guest
Vier potige kerels die wijdbeens in de vijver gaan staan, twee links , twee rechts, één... twee... drie ...en hop. Vijfendertig kg per man, dat moet zelfs met minder potige kerels lukken.
Caroto
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 okt 2019
- Waarderingsscore
- 1.429
- Punten
- 113
Of gebruik maken van een katrol eventueel met houten stellingske, houten plank tussen beeld en zijkant vijver zetten, grote koord rond beeld doen bovenaan en gebruikmaken van een of andere fysicawet en ze naar de kant vanwaar je de foto neemt proberen overtrekken. Al kan je op die tijd met 4 man 10 zo'n beelden eruitnemen.
Stefaan Van Slycken
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 13 mei 2017
- Waarderingsscore
- 1.189
- Punten
- 113
Is dat geen giraf?Kangeroe ( voor motoren uit auto's te halen gaan huren, lenen bij je garage.
Wet van Archimedes zolang 'm onder water ligt, lijkt hij minder te wegen. Spreek van ondervinding. En eens boven water, als die 4 man al wat getilt hebben, lijkt dat plots ook nog eens veel meer te wegen.
Caroto
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 27 okt 2019
- Waarderingsscore
- 1.429
- Punten
- 113
Als het een hele sterke kangoeroe is lukt dat ook wel.Is dat geen giraf?Kangeroe ( voor motoren uit auto's te halen gaan huren, lenen bij je garage.
Agressieve kangoeroe terroriseert Australisch stadje
Een agressief, enorm sterk kangoeroemannetje terroriseert momenteel het Australische stadje Leyburn. Volgens bewoners gaat het om een flink uit de kluiten gewassen exemplaar dat tuinen ruïneert en in korte tijd al drie mensen tot bloedens toe heeft verwond. De politie heeft de slecht gehumeurde...

deco1966
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 16 sep 2008
- Waarderingsscore
- 678
- Punten
- 113
Zeg mannekes sebiet is dienen vent naar de zoo om te gaan kijken wat het nu juist moet zijn.
kleine bbq en 3 vrienden uitnodigen en uw graniet staat recht. Kunde nog met een pintje en een ribbeke staan kijken naar het resultaat.
kleine bbq en 3 vrienden uitnodigen en uw graniet staat recht. Kunde nog met een pintje en een ribbeke staan kijken naar het resultaat.
Thanks mannen, ik begrijp wat jullie bedoelen.
Ik ken gelukkig ook nog een gorilla van een vent die kan helpen tillen
Ik probeer deze avond / morgen met een takel. Giraffe heb ik ook gevonden dichtbij.
Ik ken gelukkig ook nog een gorilla van een vent die kan helpen tillen
Ik probeer deze avond / morgen met een takel. Giraffe heb ik ook gevonden dichtbij.
leiepisser
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 20 feb 2016
- Waarderingsscore
- 678
- Punten
- 113
teaser
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 8 apr 2009
- Waarderingsscore
- 413
- Punten
- 83
Die van Gibraltar, en welke straat dan nog?Als ik moet binnenspringen om te helpen, ge roept hé. Is maar 2 straten verder.
V
Verwijderd lid 178789
Guest
Nu ben ik toch benieuwd hoe je het uiteindelijk gefikst hebt.
Met een simpele handtakel.Nu ben ik toch benieuwd hoe je het uiteindelijk gefikst hebt.
2 schragen langs zijkanten vijver. Een grote ladder erover met daarop houten keepers. Shingle errond om haak aan te hangen. Touwen onder de arduin blok. Traag oprakelen om vervolgens schragen zijkanten beetje per beetje te verschuiven.
Nog een portie spierkracht om recht te krijgen.