Ik zie de gulden driehoek niet .
Gulden driehoek, op de hoekpunten ligt de afwasmachine met vlakbij lavabo .Ander hoekpunt, kookplaat met daaronder oven. Derde hoekpunt heb je dan de ijskast met eventueel stomer en micro dinges.
Afstanden van de aanliggende zijdes ... veel te ver. Maten zou daarom handig zijn.
Als je in je pan mascorpone moet doen , moet je spurten naar je ijskast en dan is het tocht te laat. ( eerste ontwerp)
Je bent aan t koken, oven en de ijskast worden continu gebruikt want je hebt een driegangendiner voor je familie en je zoon heb je aan de afwas gezet ... die pipo staat dus dik in de weg he.( beide ontwerpen)
Eerlijk ?
Ik ben tuinontwerper en verdomd ne goeie al zeg ik het zelf

en voor een buitenkeuken, buitendouche, terras of knuppelpad in de tuin draai ik mijn hand niet voor om.
Dacht dat ik ook zelf mijn keuken kon ontwerpen en --- mijn tekenprogramma's zen een bekke zwaarder ( en lomper) dan ikea planner . Uren heb ik eraan gezeten, dagen weken maanden... niet continu , maar ik liep vast.
Ten lange leste 1500 € betaalt aan een binnenhuisarchitecte en na enkele dagen hadden we een basis ontwerp waar alles klopte.