• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Ontkoppelingsmat op EPS

Lid geworden
11 mrt 2022
Waarderingsscore
1
Punten
3
Goedemorgen,

Ik ben al even op zoek naar een antwoord op mijn vraag maar kan online niets vinden.

Voor mijn badkamer op de 1ste verdieping willen wij een inloopdouche. De verdiepingsvloer bestaat uit houten balken met osb erop. De inloopdouche willen we maken door een eps-cement plaat van het niet nadervernoemde bekende merk. Omdat ik niet met een opstapje wil werken aan mijn douche wil ik de rest van de badkamer op dezelfde hoogte brengen met gewone eps platen.

Kan ik hierop dan ontkoppelingsmatten plaatsen om hierop te tegelen? Dus de vloeropbouw zou dan zijn: houten balken, osb, eps, tegellijm, ontkoppelingsmat, tegellijm, tegel. Of is er een beter alternatief die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!

is je douche een douchebak?

Goedemorgen,

Ik ben al even op zoek naar een antwoord op mijn vraag maar kan online niets vinden.

Voor mijn badkamer op de 1ste verdieping willen wij een inloopdouche. De verdiepingsvloer bestaat uit houten balken met osb erop. De inloopdouche willen we maken door een eps-cement plaat van het niet nadervernoemde bekende merk. Omdat ik niet met een opstapje wil werken aan mijn douche wil ik de rest van de badkamer op dezelfde hoogte brengen met gewone eps platen.

Kan ik hierop dan ontkoppelingsmatten plaatsen om hierop te tegelen? Dus de vloeropbouw zou dan zijn: houten balken, osb, eps, tegellijm, ontkoppelingsmat, tegellijm, tegel. Of is er een beter alternatief die ik over het hoofd zie?

Alvast bedankt!
Het lijkt me een moeilijke opbouw. Als je wil proberen maak dan een testopstelling en test dan ben je zeker.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan