• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Online shop

bramvdb

Actief Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
347
Waarderingsscore
36
Punten
28
Hallo,

Iemand die ervaring heeft met de webwinkel shop-bav.de?
Ik ben al 6 weken aan het wachten op mijn Remeha sensor en op mail komt er ook geen reactie.

Duitse gründlichkeit?
Mijn gat.
Ik dacht, ik bestel het zelf, want bij mijn installateur duurt het al 6 maanden om langs te komen.
Alvast bedankt,

 

 

 
 

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
8.396
Waarderingsscore
354
Punten
83
Ziet er niet de meest profesionele website uit.
 

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
Probeer dan in het Engels é.
 

teaser

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
8 apr 2009
Berichten
3.239
Waarderingsscore
417
Punten
83
Duitsers die Engels spreken? Succes daarmee.

Probeer eens met een kennis die wat Duits kent.

 
 

levud

Lid
Lid geworden
13 aug 2015
Berichten
600
Waarderingsscore
9
Punten
18
Zeer gelimiteerde search, maar 1 review gevonden
https://uk.trustpilot.com/review/shop-bav.de

if you have time forever to wait for your order - this is your shop!

all articles have been "available" when put in the basket. Invoice is listed in the payment methods. At the checkout, there was no payment method 'invoice' available. A remark about that in the order was never answered. Three emails within the next 10 days have never been answered. After 13 days, I received a package where still 3 articles have been missing. No communication except the automated shop-generated emails. Answering machine tells you about the opening hours (within the opening hours). No callback - no email when leaving a message on the phone mailbox. Never again!

Toevallig via PayPal ofzo betaald of via hun ebay pagina besteld?  Via hen probleem melden. (Gaat blijkbaar om een aftakking van de "grote" ebay = "bay kleinanzeigen" en als ik het goed begrijp is dat een voor de gebruikers soort kostenloze basic versie van ebay, maar alles gebeurd rechtstreeks met de aanbieder = dus ook geen ebay klantenbescherming. Zegt in mijn ogen ook genoeg, dat je je hiertoe wendt als zogenoemde professionele verkoper..

Op hun eigen site staat er op het 1e zicht geen telefoonnummer, op hun ebay pagina wel (05277 766 42 48).

Bij het zien van zo'n webshop voel ik mij terug in 2003, nu maakt me dat niet uit als ze een goede prijs en service hebben maar dat mankeert hier dus. Tip voor de volgende keer: als je iets wil bestellen via een webshop waar je nog nooit eerder iets besteld hebt: zoek die eens op, reviews, IP-check,... en als je er niets of zeer weinig over kan vinden, neem dan het zekere voor het onzeker en blijf ervan weg (tenzij het om pakweg 5€ gaat, dan kan je het risico wel eens nemen).
 

11221

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 sep 2015
Berichten
1.164
Waarderingsscore
3
Punten
38
BAV-Shop
Sabine Beckmann
Bödexer Tal 3
37671 Höxter-Bödexen
Telefonnummer: +49 5277 766 42 48
Zie onderstaander voor de gebruikerservaringen: Schlecht 1,3/5,0
https://www.webwiki.de/shop-bav.de
 

bramvdb

Actief Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
347
Waarderingsscore
36
Punten
28
Dat is dan dikke kak hé, of schlecht zoals ze zeggen ...
De betaling werd waarschijnlijk uitgevoerd via een gewone Belfius bankkaart, eens moeten nazien of er hier terugbetaling mogelijk is ...
Alvast bedankt voor de alle hulp!
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.325
Punten
113
Er zijn banken waar je het geld van niet-ontvangen/ frauduleuze aankopen op het internet kan terug vorderen als je betaald hebt met een gewone bankkaart. Voorwaarde is dat je voor je bankrekening een golden Mastercard hebt. Let wel: niet alle banken bieden die optie aan, 1 van mijn banken gelukkig wel.
 

bramvdb

Actief Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
347
Waarderingsscore
36
Punten
28
NicoP zei:
Er zijn banken waar je het geld van niet-ontvangen/ frauduleuze aankopen op het internet kan terug vorderen als je betaald hebt met een gewone bankkaart. Voorwaarde is dat je voor je bankrekening een golden Mastercard hebt. Let wel: niet alle banken bieden die optie aan, 1 van mijn banken gelukkig wel.

Vanavond eens zien of Belfius die service kan garanderen, I'll keep you informed!
 

bramvdb

Actief Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
347
Waarderingsscore
36
Punten
28
 

Kak! Geld weg, klacht ingediend bij meldpunt van de economische inspectie. We gaan zien...

 

goed weekend!
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.139
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
Idd vervelend.
Maak een PayPal account aan. Die bieden een kopersbescherming
 

bramvdb

Actief Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
347
Waarderingsscore
36
Punten
28
Ja... mijn MasterCard ook. .

 

nooit aan gedacht want ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad op het WWW.
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.325
Punten
113
bramvdb zei:
Ja... mijn MasterCard ook. .

Er is wel een verschil tussen de gewone mastercard en de golden mastercard...

 
 

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
2.887
Waarderingsscore
1.325
Punten
113

Lees de voorwaarden eens:
Belfius MasterCard Red

deels of volledig betaald werd met uw Mastercard Red 

Als ik het je hele verhaal bekijk, heb je met de gewone bankkaart betaald en niet zoals hierboven...

Wat betreft dat Paypal een kopersbescherming bied: klopt, maar dit is niet waterdicht (zelf ooit meegemaakt en geld kwijt: Paypal trok er zijn vanaf ...).  Ik wil dat verhaal nog wel eens uit de doeken doen, maar wat baat het.
 

stonebiker

Zeer Actief lid
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
2.761
Waarderingsscore
4
Punten
38
Ik heb ook iets heel raar aan de hand.

Ik heb verleden maand online een nieuwe PC besteld bij een grote Amerikaanse firma.

Betaling werd onmiddellijk gedaan via overschrijving. Een kleine maand later wordt beslist om mijn geld terug te storten en order te annuleren.

Via support probeerde ik reden van annulering te weten te komen, zonder succes.

Sowieso ben ik al blij dat men beloofd heeft om mijn geld terug te storten.

Persoonlijk denk ik dat men voorrang geeft voor bestellingen uit VS?
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.139
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
In VS bestel ik niets. Ondanks de lage prijzen, komt het inclusief verzenden en extra kosten een pak duurder uit.
 

bramvdb

Actief Lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
347
Waarderingsscore
36
Punten
28
Spijtig dat je de pc niet hebt ontvangen, wel centen terug = service!
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan