• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Onderkast met spoelbak en ingebouwde kookplaat met 2 platen

Fondan

Actief Lid
Lid geworden
22 okt 2020
Berichten
529
Waarderingsscore
72
Punten
28
Hallo,

Ik ben op zoek naar een onderkast met inox spoelbak en daarnaast dan een ingebouwde kookplaat met 2 kooplaatjes.
Ik heb dat vroeger veel gezien in studentenkoten.
Waar zou ik dat nog kunnen vinden.
Je kon daar ook nog een kleine ijskast onder plaatsen.


mvg
 

Wijgaan(ver)bouwen

Zeer Actief lid
Lid geworden
23 okt 2021
Berichten
464
Waarderingsscore
198
Punten
43
the good old VUB koten hadden dat !

sorry totaal niets constructiefs in je zoektocht, gewoon even good memories die bovenkomen
 

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
3.668
Waarderingsscore
1.827
Punten
113
Even google'n op 'kleine keuken' 'kleine keuken met kookvuur' 'kleine keuken met ijskast' levert wel wat resultaten hoor.

bvb (en direct leverbaar) https://www.123keukenblokken.nl/nl_NL/p/Keukenblok-wit-100cm-RAI-5260/256

Maar veel hangt af van wat je precies zoekt natuurlijk. Je kan ook een gewone onderbouw spoelkast van 120cm nemen, daar een tablet van 4cm dik op plaatsen, een spoelbak inplaatsen en een ijskast in monteren, en daarbovenop een kookplaat installeren. Wel wat kluswerk maar niets overkomelijk. Dan kan je het naar eigen wens maken.
 

Fondan

Actief Lid
Lid geworden
22 okt 2020
Berichten
529
Waarderingsscore
72
Punten
28
Ja daar had ik ook eventueel aan gedacht.Maar is natuurlijk makkelijker als je het compleet kan aankopen.
Alleen weet ik niet dat we via de werkgever in Nederland mogen aankopen.
Zijn er in Belgie zulke zaken te koop?
Zal ook eens rondneuzen op google
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan