• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Onderdelen die je in je badkamer moet hebben?

Lid geworden
5 mrt 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,
Wij zijn net verhuisd in een echt werkhuis. Er moet veel aan gedaan worden, zo ook onze badkamer. Wij willen graag alles in een x bestellen bij een groothandel. Nu vraag ik mij af of er tips vanuit jullie zijn die je echt in je badkamer moet hebben. Liever een radiator of vloerverwarming, een open douche of gesloten etc. :)
Ik hoor graag jullie ervaringen!

Laatst bewerkt door een moderator:

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.078
Punten
113
Als ik het zo lees, dan moet je eigenlijk nog de "ruwbouwwerken" aanpakken.
Vloerverwarming is zeer aangenaam. Kurk als vloer geeft ook een aangenaam gevoel in een badkamer.
Voor je aan de afwerking begint, kijk de staat van alle leidingen na. Nu kan je ze vernieuwen. Want ga je alles op dezelfde plek installeren ?

qua aankoop, daar zou ik de website die je opgeeft toch eerder negeren. aanbod is beperkt en de gekende merken zie ik niet direct staan.
Als je alles samen gaat bestellen, dan is Megabad wel goed. Sterke prijzen en zeer groot aanbod van gekende merken.

Als je tijd hebt om te zoeken

X2O binnenwandelen en de uitgebroken boxen of toonzaalmodellen bekijken. Prijs zit dan heel goed, want geven daar heel grote korting .
Wel beperkt in het aanbod, maar Hansgrohe kranen daar aan een prijsje gekocht. Hun eigen merken zijn niet allemaal kwlaitatief.

2dehands vind je soms ook wel wat. Soms ongeloofelijk hoeveel nieuw materiaal er wordt verkocht

BnB2

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2023
Waarderingsscore
659
Punten
113
Wat je nodig hebt is persoonlijk denk ik. In de basis een wasbak en douche.

Maar waarom geen dubbele wasbak, groot ligbad, inloop regendouche, allemaal inbouwkranen en mooi getegeld met XXL tegels.

Wat is je wens en hoe verhoudt die zich tot het beschikbare budget?

Hansgrohe kranen daar aan een prijsje gekocht.
Dit zijn wel niet dezelfde als die je in het reguliere circuit koopt. Bij STG kunnen ze bv geen vervangstukken krijgen.

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.570
Punten
113
als ik het zo lees is het iemand die links wil komen plaatsen voor linkbuilding. 3 topics gestart, telkens heb ik de link er uit moeten halen, telkens heeft hij niet meer geantwoord... Jammer voor hem zijn linken op het forum nofollow ...

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.078
Punten
113
Dit zijn wel niet dezelfde als die je in het reguliere circuit koopt. Bij STG kunnen ze bv geen vervangstukken krijgen.
identiek dezelfde, want had van die reeks al een kraan.

vervangstukken kan je bij Hansgrohe gewoon opzoeken en dan ergens bestellen.

bv de Metropole 260

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Waarderingsscore
1.466
Punten
113
Nen TV tegenover de kop van de badkuip... Ge kunt daar mee lachen maar in 1 van badkamers op het verdiep ga ik dat plaatsen. Beneden kreeg ik geen akkoord van de vrouw des huizes😆

Waldhar

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 feb 2021
Waarderingsscore
177
Punten
43
Nen TV tegenover de kop van de badkuip... Ge kunt daar mee lachen maar in 1 van badkamers op het verdiep ga ik dat plaatsen. Beneden kreeg ik geen akkoord van de vrouw des huizes😆
Ik heb eigenlijk nooit anders geweten bij m'n ouders thuis!
Van vroeger een "speciaal model" (zei menne pa toch altijd) met beeldbuis die gemaakt was voor vochtige ruimtes, naar momenteel een oud computerscherm met een chromecast aan.

BnB2

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2023
Waarderingsscore
659
Punten
113
Pas gehad in een hotel in China. Ik liet het aan mijn vrouw en dochter zien die lagen plat van het lachen.

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
2.565
Punten
113
Duidelijk wie er baas is 😇

BnB2

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
13 okt 2023
Waarderingsscore
659
Punten
113
identiek dezelfde, want had van die reeks al een kraan.

vervangstukken kan je bij Hansgrohe gewoon opzoeken en dan ergens bestellen.

bv de Metropole 260
Ik weet het niet, ik citeer alleen de magazijn medewerker van STG.

JensSwinnen

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 dec 2021
Waarderingsscore
232
Punten
43
Pas gehad in een hotel in China. Ik liet het aan mijn vrouw en dochter zien die lagen plat van het lachen.
Geeft dit geen problemen met de waterdamp?

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.078
Punten
113
Die toestellen zijn daarop voorzien.
Warmere landen hebben zo ook modellen die voor buitengebruik kunnen dienen.

NicoP

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
17 feb 2008
Waarderingsscore
1.466
Punten
113
Dat zijn ook TV'S met een voedingsspanning van 12Vdc om aan de regels te voldoen.
Vroeger kostten die TV'S stukken van mensen, nu is dat schappelijk in prijs.
En inderdaad, die TV'S zijn erop voorzien dat ze geen last van waterdamp hebben.

JensSwinnen

Zeer Actief lid
Lid geworden
16 dec 2021
Waarderingsscore
232
Punten
43
Die toestellen zijn daarop voorzien.
Warmere landen hebben zo ook modellen die voor buitengebruik kunnen dienen.
Dat hou ik in mijn achterhoofd!

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan